محصولی جدید برای سینما دوستان

1398/10/17

تلویزیون اولد HZ2000 پاناسونیک؛
محصولی جدید برای سینما دوستان
پاناسونیک بیشتر به خاطر تولید تلویزیون های گرانقیمت و با کیفیت تصویر استثنایی شناخته می شود و حالا در CES 2020 نیز تصمیم گرفته همان رویه سابق را در پیش بگیرد. جدیدترین محصول این شرکت HZ2000 نام دارد که نخستین تلویزیون اولد آن با پشتیبانی از تکنولوژی IQ دالبی ویژن و مد Filmmaker محسوب می شود و برای آنهایی ساخته شده که دوست دارند فیلم ها را با همان کیفیت ساخت اصلی شان مشاهده نمایند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، این تلویزیون با استفاده از پنل Master HDR OLED Professional Edition پاناسونیک تولید شده که در مقایسه با تلویزیون های اولد معمولی روشنایی آن تا ۲۰ درصد بیشتر است.

به لطف فناوری IQ دالبی ویژن نیز کیفیت تصویر به صورت هوشمند و فارغ از نور محیط یا نوع محتوا بهبود داده می شود و در نتیجه در فضای پرنور باشید یا تاریک کیفیت تصویر خوبی را با این تلویزیون دریافت خواهید کرد.

تکنولوژی مورد بحث همچنین از متادیتای داینامیک دالبی ویژن برای نمایش هوشمند جزئیات محتوا استفاده می کند و آنها را با روشنایی اتاق مطابقت می دهد. طبق بیانیه خبری پاناسونیک به لطف دالبی ویژن و حالا IQ دالبی ویژه از این پس در هر اتاقی که حضور داشته باشند و محتوایی با هر کیفیت را که تماشا کنند، دقیقا همان چیزی را خواهند دید که فیلم ساز تولید کرده است.

مد Filmmaker پاناسونیک نیز تصویر را با در نظر داشتن سطوح نور محیطی تنظیم خواهد کرد و نکته مهم دیگر در راس این موارد آنکه HZ2000 از تکنولوژی های دیگری چون دالبی ویژن، +HDR10 و HLG پشتیبانی می کنند.

پاناسونیک همچنین اعلام کرده که این تلویزیون با دریافت مشاوره از Steven Sonnenfeld (از حرفه ای های فیلمسازی هالیوود) تیون شده تا بالاترین دقت رنگ و بیشتر سطح روشنایی را نمایش دهد. این نکته از آن جهت اهمیت می یابد که تلویزیون های اولد به خاطر داشتن تضاد رنگ بالا و سطوح روشنایی متوسط شهرت دارند.

پاناسونیک همچنین از تکنولوژی کالیبراسیون جدیدی در این محصول رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد رنگ مشکی را با دقت بالا کالیبره کنند. علاوه بر این، برای نخستین بار در تلویزیون های پاناسونیک امکان کالیبره کردن محتوای دالبی ویژن با اسپیکرهای رو به بالا و تکنولوژی دالبی اتمس فراهم شده است.

وقتی حرف از تلویزیون های اولد به میان می آید ابتدا نام شرکت هایی چون ال جی و سونی در ذهن متبادر می شود با این حال پاناسونیک نیز شهرت زیادی به خاطر محصولات اولدش به خصوص در میان فیلمسازان و اهالی صنعت تلویزیون دارد و انتظار می رود که این مدل نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شود.

دیجیاتو

برچسب ها:

تلویزیون ،پاناسونیک ،CES 2020 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما