نمایشگرهای جدید ال جی در CES 2020 معرفی شدند

1398/10/20

نمایشگرهای جدید ال جی در CES 2020 معرفی شدند
نمایشگرهای ال جی OLED Wave و ال جی OLED Wave در نمایشگاه CES 2020 توانستند نگاه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. در ادامه با مشخصات این نمایشگرهای ال جی آشنا می‌شویم.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، به عنوان یک مراسم سنتی CES و همچون سال‌های گذشته، ال جی الکترونیکس در قامت رهبر بین‌المللی تکنولوژی نمایشگرهای اولد امسال هم با LG OLED Wave به استقبال بازدیدکنندگان غرفه عظیمش در این نمایشگاه رفت.

مشخصات ال جی OLED Wave

این چیدمان هنری (installation) بسیار جذاب و متشکل از تعدادی نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر ال جی، نمایشی دراماتیک از کیفیت تصویر بی‌رقیب اولد ال جی و قابلیت آن برای ارائه در هر شکل و قالبی را به رخ کشید. بازدیدکنندگان غرفه ال جی در CES 2020 همچنین با دیدن The Fountain شگفت‌زده شدند. این بخش هم قسمتی از غرفه شرکت است که قابلیت‌های حرکتی منحصربه‌فرد نمایشگرهای رول شونده LG SIGNATURE OLED TV R را به تماشا می‌گذارد. چیدمان‌های هیجان‌انگیز اولد ارائه‌شده، تاییدی بر پیشتازی فناورانه شرکت و قدرت نوآوری و تحیر‌آفرینی آن است.

اولد ال جی یکی از تکامل‌یافته‌ترین تکنولوژی‌های نمایشگر در سراسر جهان است که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را به همراه سطوح مشکی مطلق و کنتراست خارق‌العاده از هر زاویه نمایشی ارائه می‌دهد. پیکسل‌هایی که خودشان نور تولید می‌کنند و به صورت مجزا می‌توانند روشن یا خاموش شوند، این امکان را فراهم آورده‌اند که تصاویر به شکل خارق‌العاده‌ای به زندگی واقعی شبیه باشند. بدون نیاز به نور پس‌زمینه، نمایشگرهای اولد ال جی فوق‌العاده سبک و نازک شده‌اند و این باعث شده تا این تلویزیون‌ها همچون یک تابلو هنری روی دیوار نصب شوند یا اینکه چنان قابل‌انعطاف باشند که مانند یک پوستر لوله شوند.

LG OLED Wave غول‌آسا و فریبنده ترکیبی از 200 نمایشگر دیجیتال ساینیج 55 اینچی اولد ال‌جی (12 نمایشگر مقعر و محدب و 72 نمایشگر تخت) با روکش آیینه‌ای است. با ارتفاع 6 متری و طول 25 متری، بازدیدکنندگان CES در سفر اکتشافی نفس‌گیری غوطه‌ور می‌شوند که نمایشی از شکوه و بزرگی دنیای طبیعی را به شکلی ارائه می‌کند که تا کنون هیچ‌گاه تجربه نشده است.

از قدرت وحشی اقیانوس‌ها تا تولد شفق قطبی در آسمان شمالی، OLED Wave ال جی فضا را به گونه‌ای با صدا و تصویری فراگیر آکنده که بازدیدکنندگان را به قلب برخی از خاطره‌انگیز‌ترین رویدادهای طبیعی در دورترین نقاط کره زمین پرتاب می‌کند. آن‌ها حتی می‌توانند چیزی شبیه قدم زدن زیر امواج خروشان اقیانوس را هم تجربه کنند.

مشخصات ال جی OLED Fountain

The Fountain هم با عملکرد هماهنگ 20 تلویزیون اولد رول شونده پیشگامانه ال جی، واقعا اعجاب‌انگیز ظاهرشده است. نمایشگرهای منعطفی به نازکی تیغ در حالی که طی یک توالی رقص گونه و سرگرم‌کننده رول شده و باز می‌شوند، کیفیت تصویر فوق‌العاده خود را به رخ می‌کشند. LG SIGNATURE OLED TV R رول شونده تنها تلویزیون جهان است که نمایشگر آن می‌تواند به‌طور کامل رول شده و درون پایه آلومینیومی زیبای آن جمع شود. این تلویزیون آینده‌نگرانه به‌طور کامل ارتباط فضایی با محیط اطراف را بازتعریف کرده و دستاوردی مهم و نقطه عطفی در تاریخ تلویزیون خواهد بود.

از سال 2016 چیدمان هنرمندانه اولد ال جی پربیننده‌ترین جاذبه در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مهم بین‌المللی بوده است. اولین چیدمان اولد ال جی به نمایشگاه CES 2016 برمی‌گردد که LG OLED Tunnel با طراحی گنبدی شکل خود به نمایش لحظات شگفت‌انگیز آسمان شب پرداخت. ال جی در شاخه Spatial Communication با این محصول برنده جایزه Red Dot شد.

سال بعد هم Senses of the Future یک اثر هنری عظیم بر پایه نور بود که در هفته طراحی میلان عرضه شد و به عنوان بهترین چیدمان هنری برنده Milano Design Award 2017 شد. ال جی اولین شرکت کره‌ای تا آن زمان بود که به این افتخار نائل می‌آمد و همچنین در شاخه Spatial Communication جایزه Red Dot Grand Prix را برای این شرکت به ارمغان آورد. LG OLED Falls هم سال گذشته در نمایشگاه CES رونمایی شد و دوباره به کسب افتخار Red Dot Award 2019 نائل آمد.

گجت نیوز

برچسب ها:

ال جی ،نمایشگر ،CES 2020