لوازم خانگی جنرال الکتریک درCES 2020

1398/10/21

لوازم خانگی جنرال الکتریک درCES 2020
لوازم خانگی جنرال الکتریک در CES 2020 رونمایی شدند و از ویژگی های این محصولات تازه وارد می توان به نوآوری و خلاقیت در طراحی آن ها اشاره کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، لوازم خانگی جنرال الکتریک در CES 2020 توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد و قابلیت های فراتر از ذهن این محصولات در نوع خود جالب است.

جنرال الکتریک یک شرکت زیرمجموعه کمپانی هایر بوده که در نمایشگاه CES 2020 محصولات نوآورانه ای را به همراه آورد. این شرکت در تلاش است تا مصرف کنندگان به نوع خریدی که می خواهند دست یابند و این عملکرد کمپانی بسیار آشکار است

لوازم خانگی جنرال الکتریک در CES 2020 توسط یک گروه نوآوری از طراحان صنعتی ساخته شده، دیدگاه هایی را در مورد تغییر خانه ها برای آنها دارد. از جمله مفاهیم آشپزخانه شخصی سازی شده به نیازهای هر فرد در خانه، به اشتراک می گذارند که محصول خود را رشد می دهد و با گذشت زمان تکامل می یابد.

بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک به دنبال پیشرفت خانه و کسب نوآوری جدید است و بینش های انسانی و پیش بینی آینده را هم می سنجد.

شاون استور، یکی از معاونین بخش محصولات SmartHome Solutions بیان داشت: “در GE Appliances نیروی محرکه ما این است که فاصله بین آنچه را که ساخته می شود و مصرف کنندگان ما به آن نیاز دارند، برطرف کند و ما را وادار می کند تصور کنیم که چه چیزی در راه است. ما هر روز از خود می پرسیم، چه باید تولید کرد؟ این کاوش های کنجکاوانه است که عبارات CES 2020 ما را از مفاهیم تحول آمیز در غرفه ما به جلسات زنده روی صحنه می برد که تفکرات بزرگ فناورانه در سراسر جهان را شامل می شود.”

لوازم خانگی جنرال الکتریک در CES 2020 شامل دو کانسپت وسایل آشپزخانه “Shift” و “Home Grown” را می شود که واقعیت های فعلی و آینده جهان را با تلفیق فناوری و تعامل انسانی نشان می دهد.

در حالی که آشپزخانه قطب اصلی خانه محسوب می شود، طراحی و تکنولوژی آشپزخانه سنتی نیازهای محدودی را برطرف می سازد.بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک این سوال که اگر یک آشپزخانه دارای قابلیت هایی فراتر از ذهن انسان ها باشد و به راحتی نیاز افراد را برطرف کند، چه می شود؟

Shift محصولی با طراحی پیشرفته و قابل توجه، قابل شخصی سازی، انعطاف پذیر دانست که در یک زندگی انفرادی ظهور کرده و متناسب با نیازهای شخصی افراد مختلف ساکن در آن نیازی را برطرف می کند. فضای متصل به فناوری پیشرفته برای طیف وسیعی از وضعیت های بدنی، سن و توانایی های مختلف، با استفاده از فناوری تشخیص چهره و صدا برای تعیین ویژگی های موجود، تنظیمات مختلف و عملکرد دستگاه قابل دسترسی، همگی در این زمینه اهمیت دارند.

آینده ای را تصور کنید که بیشتر مردم مستقیماً از منبع آن به غذا دسترسی داشته باشند زیرا منبع در حال حاضر در آشپزخانه است. Home Grown در واقع آینده خانه ها است که در آن یک مزرعه به داخل خانه کشیده می شود و موجب خواهد شد تا افراد از منابع غذایی سالم تغذیه کنند. این موضوع نه تنها سلامتی، بلکه هزینه های کمتری را هم به دنبال دارد و لذت را به زندگی می آورد. چشم انداز GE Appliances برای آینده این است که تهیه غذا به سادگی باشد و شما نیازی نباشد برای خرید مواد اولیه جهت تهیه غذا به خارج از خانه رفته و علاوه بر اتلاف وقت، هزینه بسیاری کنید.

سه سیستم باغبانی مختلف – آئروپونیک، هیدروپونیک و خاک – گیاه، پرورش درخت با سیستم Home Grown در آشپزخانه امکان پذیر می کند. این سیستم درست همانند یک مزرعه کوچک شده است که باید به گیاهان داخل آن مواد مغذی ارائه داده تا بتوانند به خوبی رشد کنند.

شما با این سیستم همیشه مزرعه ای در خانه خود خواهید داشت و دیگر نیازی به هزینه گزاف تهیه مواد غذایی نیست و همچنین می توان با آن محیط خانه را جذاب نمود.

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما