برپایی سه نمایشگاه مرتبط با لوازم خانگی

1398/10/24

برپایی سه نمایشگاه مرتبط با لوازم خانگی
سه نمایشگاه ویژه لوازم منزل شامل بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کف پوش دوشنبه شب در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر شد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه‌ها درباره آنها به خبرنگاران گفت: سه نمایشگاه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش ماشینی و موکت در فضایی به وسعت ۲ هزار مترمربع در سالن‌های مفاخر، ابوسعید، بهار، مولوی و انوری، فردوسی و عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر شده است.

میثم کرمانی افزود: ۱۵۵ شرکت داخلی و ۱۰ نمایندگی‌ شرکتهای خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین و تایوان محصولات خود را در این سه نمایشگاه عرضه کرده‌اند اما ۹۵ درصد محصولات عرضه شده ساخت ایران است.

وی اضافه کرد: در طول برگزاری نمایشگاه‌های مزبور که از امروز تا ۲۷ دی ماه ادامه خواهد داشت هیاتی تجاری از کشور افغانستان از آنها بازدید می‌کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش تا ۲۷ دی ماه از ۱۷ تا ۲۲ شب در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

ایرنا