برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی

1398/10/24

برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوازم خانگی با حضور 150 تولیدکنندگان داخلی به مدت 5 روز در بوستان گفتگو دایر است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوازم خانگی با حضور 150 تولیدکنندگان داخلی به مدت 5 روز در بوستان گفتگو دایر است.

این نمایشگاه درجهت حمایت از تولیدداخل و برای شناسایی توانایی‌های تولیدکنندگان کشور از روز گذشته برگزار شد.
در این نمایشگاه اقلامی، چون مبلمان، سرویس خواب، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش و لوازم خانگی با تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

هدف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان داخلی و تشویق مخاطبان به خرید کالای ایرانی است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان مبلمان، سرویس خواب، لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش و لوازم خانگی حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

دمیرچی یکی از تولیدکنندگان مبلمان گفت: تلاش کردیم تا محصولاتمان با بهترین کیفیت در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه کیفیت محصولات زیاد است ما تولیداتمان را به کشور‌های همسایه صادر می‌کنیم.

وی بیان کرد: در طراحی‌ها به سلیقه مشتریان توجه می‌کنیم همین موضوع باعث شده است که مشتریان به سمت خرید مبل ایرانی بروند.

یاسری یک تولید کننده ظروف خانگی نیز بیان کرد: کیفیت کالا‌های ما با ظروف خانگی ترکیه برابری می‌کند به همین دلیل است که سایر کشور‌ها تقاضای خرید دارند و ما صادرات خوبی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه حضور یافتیم تا بدون واسطه اجناسمان را به مصرف کنندگان عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: تخفیفات ویژه‌ای هم در این نمایشگاه برای خریداران در نظر گرفتیم.

عسگری تولیدکننده لوستر نیز افزود: لوستر‌ها از مواد برنجی درست می‌شوند و فرق ان‌ها با مشابه خارجی در نوع ابکاری ان‌ها است به همین دلیل ما در ابکاری نهایت دقت را داریم و این باعث شده تا مردم به خرید لوستر ایرانی روی اوردند.

الهی تولیدکننده کالای خواب نیز بیان کرد: نوع پارچه‌ای که در محصولاتمان استفاده می‌کنم از نوع مرغوب است و با شستشو تغییر رنگ نمی‌دهد و همین امر باعث شده تا مردم با استفاده از محصول داخلی تمایل به خرید کالای ایرانی کنند.

برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان است تا قیمت کالا‌های عرضه شده نسبت به مغازه کمتر باشد، اما به دلیل عدم رقبت تولیدکنندگان، این نمایشگاه‌ها دیگر مانند گذشته نیستند و فقط محلی برای عرضه کالا به فروشندگان شده است این درحالیست که نمایشگاه‌ها با هدف معرفی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و زود بازده است تا مصرف کنندگان از تولیدات داخلی که مشابه خارجی دارند اطلاع یابند با خرید از ان‌ها حمایت خود را از تولید کننده نشان دهند.

آریا