نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه

1398/10/25

نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از گشایش نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور رایزن اقتصادی ایران در عراق و مسئولان استان و اقلیم کردستان عراق(سلیمانیه) برپا شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، حمیدگلی‌پور افزود: این نمایشگاه که با مشارکت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان و شهرستان میاندوآب از تاریخ ۲۴ دی ماه آغاز شده تا روز ۲۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۵۰ واحد برتر تولیدی، صنعتی و اقتصادی برتر از سراسر کشور و استان همدان به ارائه کالا و معرفی خدمات و محصولات و آخرین دستاوردهای صنعتی و اقتصادی خود می‌پردازند که در این بین از واحدهای تولیدی استان همدان از جمله صنایع غذایی و مبلمان نیز حضور دارند.

گلی‌پور تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این رخداد اقتصادی که با حضور مسجدی، سفیر ایران در عراق، رایزن اقتصادی ایران در این کشور، وزیر بازرگانی اقلیم کردستان عراق، هیئتی از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان و دیگر مسئولان مرتبط ایرانی و عراقی برگزار شد و سخنرانان با اشاره به سهم قابل توجه جمهوری اسلامی ایران از اقتصاد و نقش این کشور در صنعت و تولید منطقه بر همکاری بیشتر بین دو کشور تأکید کردند.

وی یادآور شد: اقلیم کردستان عراق با در دست داشتن ۳۲ درصد از صنعت کل عراق و همچنین پتانسیل های فراوان گردشگری و کشاورزی منطقه ای بسیار مناسب برای سرمایه گذاری بازرگانان خارجی و ایرانی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان در بخش دیگری از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و بازرگانی و یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی در همدان خبرداد.

وی اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و بازرگانی و یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع وابسته از یکم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان دایر خواهد شد.

گلی‌پور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ دقیقه هر روز و در روز جمعه به‌صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ دقیقه آماده ارائه محصولات مختلف لوازم خانگی و فرش به علاقه‌مندان است.

ایسنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،نمایشگاه 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما