نگاهی به بدترین ها و عجیب ترین های CES 2020

1398/10/29

نگاهی به بدترین ها و عجیب ترین های CES 2020
کوچک ترین و بزرگترین شرکت های فناوری و تعداد زیادی از شرکت های استارتاپی دیگر در هفته اول ژانویه هر سال در لاس وگاس دور یکدیگر جمع شده و امسال نیز جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کردند. هدف آنها این است که ما را با محصولات جدید خود هیجان زده کرده و توجه ها را جلب نمایند که البته در بعضی موارد، عکس این موضوع تلقی می شود.

به گزارش دنیای لوازم خانگی، چیزهای بسیار جالبی در جریان نمایشگاه CES 2020 همانند سال های گذشته وجود داشت که در اینجا عجیب ترین چیزهایی را که دیدیم را شرح می دهیم و همچنین سه مورد از بدترین مواردی که مشاهده کردیم را مطرح می سازیم.

بد: سخنرانی ایوانکا ترامپ

ما در طول روز با فناوری ارتباط برقرار می کنیم و آن عامل اصلی اقتصاد و سیاست های ما است، بنابراین CES همیشه به طور ذاتی بسیار سیاسی بوده است. با این حال ، امسال CES از ایوانکا ترامپ دعوت کرد تا یک سخنرانی ایراد نماید. با توجه به حاشیه هایی که پدر ایوانکا در طول چند سال گذشته داشته، سازمان CTA ناظر بر نمایشگاه CES انتخاب خوبی برای سال 2020 نداشته است. اوضاع وقتی بد شد که ایوانکا حرفی برای گفتن نداشت و در سوی دیگر وی و خانواده اش پس از ریاست جمهوری پدرش با حاشیه های بسیاری رو به رو بودند.

عجیب: Segway-Ninebot S-Pod

ابزارهای Segway که به دستگاههای تحرک شخصی امکان دسترسی فقط با دو چرخ را می دهد، همیشه چشمگیر بوده است ، اما هیچ کس نتوانسته است یک برنامه عالی برای آن پیدا کند. آخرین تلاش شرکت Segway-Ninebot برای ایجاد وسایل نقلیه متعادل چیزی است که هر مصرف کننده می خواهد S-Pod داشته باشد که شامل یک صندلی متحرک با دوچرخ است و به افراد اجازه می دهد به هر جایی منتقل شوند. با حداکثر سرعت 25 کیلومتر برساعت و محدوده حرکتی 64 کیلومتری، می تواند به عنوان روشی برای حرکت سریع در فرودگاه ها و محوطه های دانشگاهی مفید باشد اما با وجود ظاهر نه چندان جذاب، ممکن است به عنوان یک ایده اولیه چندان مورد توجه قرار نگیرد. در برخی مکان ها حمل و نقل با Segway-Ninebot کمی دشوار به نظر رسیده و انتظار داریم شرکت سازنده به دنبال ایده ساده تری باشد.

عجیب: لنوو ThinkBook Plus

من نمی دانم چه کسی در Lenovo مسئول ادامه قرار دادن صفحه های جوهر الکترونیکی در دستگاه های تصادفی است ، اما امیدوارم که آنها متوقف نشوند، زیرا ThinkBook Plus عالی است. وقتی صفحه باز شد، فقط شبیه یک لپ تاپ معمولی است. اما روی درب آن ، صفحه ای از نوع جوهر الکترونیکی 10.8 اینچی وجود دارد که می توانید با هر تصویری که می خواهید سفارشی کنید، از آن برای نگه داشتن تب ها در تقویم و ایمیل خود استفاده کنید، از OneNote استفاده کنید، یک کتاب Kindle بخوانید یا روی PDF حاشیه نویسی کنید. ThinkBook Plus وان لپ تاپ، برجسته ای است که افراد تجربه کاربری خوبی با آن خواهند داشت.

بد: Neon

هنگامی که کسی به شما بگوید در تلاش برای کشف “روح فناوری” هستید ، می دانید که آنها راهی آنجا شده اند. مانند فراتر از برخی محدوده ها هستیم. اما این دقیقاً همان کاری است که سامسونگ می خواهد انجام دهد. Neon شرکتی است که به امید ایجاد انسان های مصنوعی فعالیت می کند. اما Neon همچنین موجوداتی باهوش و دارای شیوه های واقع بینانه ، عواطف و خاطرات انسانی یا حداقل هدف هستند. Neon آزمایشی برای دیدن این است که انسان های مجازی می توانند همانند انسان های واقعی باشند یا خیر هدفی بزرگ را دنبال می‌کند که از نظر ما چندان جالب نیست.

عجیب: Quibi

Quibi تا به امروز نام خود را به این موضوع پیوسته است که Quibi الهام بخش یک محتوا انقلابی باشد یا بزرگترین محتوا هالیوودی را دربرگیرد. سرویس استریم جدید دارای فناوری جدی بسیار خوبی در پس آن است. Quibi ویژگی ها و اطلاعات بیشتری را در CES اعلام کرد که چه چیزی را از سرویس پخش می توان انتظار داشت. این برنامه در تاریخ ۶ آوریل با ۱۷۵ نمایش اصلی جدید و ۸،۵۰۰ نیش سریع از محتوا که طول آنها ۴ تا ۷ دقیقه است ، راه اندازی می شود.

عجیب: OneWheel Yeti Cooler

یکی از ابزارهای عجیب معرفی شده در CES 2020 دستگاهی به نام OneWheel Yeti Cooler بوده است. این دستگاه در واقع یک اسکیت است که از یخچالی برخوردار بوده و شما می توانید مایعات و نوشیدنی های خود را در آن قرار داده تا خنک باقی بمانند. بخصوص با اسکیت OneWheel Yeti Cooler که یک خنک کننده نوشیدنی مبتنی بر اسکیت است و برای افرادی که به خارج شهر اسکیت زیادی دارند، می توانند با کمک آن نه تنها نوشیدنی با خود به همراه ببرند، بلکه از اسکیتی هم برخوردار می شوند.

عجیب: OHCO M.8

در CES 2020 شاهد صندلی های ماساژ مختلفی بودیم اما شرکت های OHCO و Esqape امسال با یک صندلی ماساژ VR به میدان آمدند. مانند گذشته، شما می توانید هدست Oculus را بر روی سر خود بگذارید و سعی کنید در روی این صندلی آرامش بسیاری بدست آورید. زیرا در حین ماساژ بسیار نرم، محیط های دلنشینی درون هدست به نمایش درمی آید که لذت فراوانی به کاربر می دهد.

ال کا ایران

برچسب ها:

سامسونگ ،CES 2020 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما