آغاز بکار نمایشگاه مبلمان در گنبدکاووس

1398/11/02

آغاز بکار نمایشگاه مبلمان در گنبدکاووس
پنجمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی منزل با حضور تولیدکنندگانی از برخی استان‌های کشور در شهر گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان آغاز به کار کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که با هدف تنظیم و کنترل قیمت‌ها در آستانه سال نو برپا شده، ۱۲۰ غرفه دارد.

خلیل رجبلی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از سراسر کشور از جمله از استان‌های "تهران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، فارس، لرستان، آذربایجان شرقی، کرمان و گلستان" حضور دارند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان و کالای خواب، فرش و تزیینات مرتبط با دکوراسیون منزل توسط تولیدکنندگان این کالاها که از برندهای معروف و برتر کشور هستند، به صورت عرضه مستقیم و ارائه ضمانت نامه کیفیت و نیز با ۲۰ تا ۴۰ درصد قیمت کمتر از بازار به شهروندان گنبدکاووس و مردم دیگر منطقه شرق استان گلستان عرضه می‌شود.

رجبلی اضافه کرد: پنجمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در محل انبارهای اداره غله (خیابان شهید دستجردی) در جوار شرکت گاز گنبدکاووس برپا شده، به مدت چهار روز هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید و خرید شهروندان دایر است.

وی تصریح کرد: قرار بود این نمایشگاه از روز دوشنبه گشایش یابد که به دلیل شرایط نامساعد جوی در کشور، برخی تولیدکنندگان نتواستند بموقع در نمایشگاه حضور یابند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما