بهبود شیوه نگهداری البسه با کمد جدید سامسونگ

1398/11/02

بهبود شیوه نگهداری البسه با کمد جدید سامسونگ
کمد AirDresser سامسونگ در واکنش به نیاز مشتریان برای بهبود شیوه نگهداری البسه طراحی شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، با قرار دادن لباس‌ها در کمد AirDresser سامسونگ آنها سالم و تمیز و معطر باقی می‌مانند و هر لحظه برای استفاده آماده خواهند بود.

شرکت سامسونگ اگرچه در CES 2020 چندین محصول خانگی هوشمند معرفی کرد اما به نظر می رسد سال 2020 شاهد دستگاه های بیشتری باشیم که توسط این برند کره ای رونمایی خواهد شد.

به تازگی سامسونگ از کمد AirDresser سامسونگ رونمایی کرده که فراتر از یک نگهدارنده ساده لباس است. AirDresser در بازارهای مختلفی عرضه خواهد شد و اختصاص به یک منطقه خاص نخواهد داشت.

سامسونگ وعده داده که AirDresser موجب ضد عفونی کردن لباسها شده و همیشه آنها را نو نگه می دارد. این امر کمک خواهد کرد که در مدت زمان طولانی نیازی به شستشو نباشد و شاهد لباس های نو باشیم. البته عملیات ضدعفونی کننده توسط دو فناوری Jet Air و Air Hangers انجام می گیرد. این فناوری ها هرگونه گردو غبار را از روی لباس می زدایند و بوی محیط را هم از روی لباس دور می کنند.

فناوری JetSteam هم به نابودی ویروس ها، باکتری ها و موارد دیگر می پردازد. کمد AirDresser همچنین می تواند لباس های شما را با خشک کردن از طریق Heatpump می توانند لباس ها را در دمای پایین خشک کند. همچنین می تواند از طریق ترکیب بخار و هوا به از بین بردن چین و چروک در لباس شما بپردازد. AirDresser حتی می تواند به محافظت از لباس در خارج از دستگاه کمک کند، زیرا می تواند هوای اطراف آن را خالی از رطوبت نماید.

AirDresser همچنین می تواند خود را با یک ویژگی Self Clean تمیز کند. متاسفانه سامسونگ قیمت این دستگاه را مشخص نکرده و بزودی راهی بازار ایالات متحده و اروپا می شود.

ال کا ایران

برچسب ها:

سامسونگ ،کمد AirDresser