آشنایی با بهترین تلویزیون‌های ایرانی

1398/11/19

آشنایی با بهترین تلویزیون‌های ایرانی
از وقتی‌که قیمت دلار و ارز زیاد شده، قدرت خرید خانواده‌ها پایین آمده و نمی‌توانند تلویزیون‌های خارجی با کیفیت بخرند و بیشتر به دنبال خرید تلویزیون‌های ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، بیشتر مردم برندهای ایرانی تولید لوازم‌خانگی و تلویزیون را نمی‌شناسند. در این متن در نفیس ۲۴ قصد داریم برترین و بهترین تلویزیون‌های ایرانی و ساخت ایران را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SUD-۵۵S۱۰۰BLD

این تلویزیون با کیفیت خوبی و قیمت بسیار عالی که نسبت به رقبای خارجی دارد، توانسته است خریداران خود را راضی نگه دارد. پنل این تلویزیون پنل مجهز به تکنولوژی IPS است. پردازنده یک هسته‌ای و کیفیت صفحه‌نمایش Full Hd دارد. قابلیت اتصال به گوشی و تبلت و دارای حافظه جانبی PVR را هم دارد.

این تلویزیون از نوع تخت است و طراحی نسبتا باریکی دارد که ساده‌تر می‌توان آن را روی دیوار آویزان کرد. قابلیت خوب دیگر این تلویزیون ماشین زمان است، یعنی چه؟ یعنی اگر شما قسمتی از فیلم را به هر دلیلی ندید، می‌توانید با استفاده از این تلویزیون به عقب برگردید و فیلم را دوباره از آن موقع ببینید. جالب است بدانید این تلویزیون با این‌ همه امکانات، قیمتش فقط ۷ تا ۸ میلیون تومان است!

تلویزیون ۵۰ اینچ LED FHD جی‌پلاس مدل GTV-۵۰GH۴۱۲N

همانطور که در متن که درباره جی پلاس نوشته شد، جی پلاس یک نمایندگی ال جی است که شروع به تولید لوازم‌خانگی ایرانی کرده است. تلویزیون‌های جی پلاس، یکی از با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های ساخت ایران هستند. این تلویزیون عمر طولانی‌ دارد و زمان زیادی می‌تواند بدون مشکل کار کند. همچنین این دستگاه یک انتخاب عالی برای کسانی که می‌خواهند که به‌جز فیلم دیدن و وقت‌گذرانی، کار جدی با تلویزیون ندارند، است.

پنل +A، قابلت کاهش نویز و ناخالصی تصویر، امکان Time Shift یا قابلیت جابجایی زمان که به کمک آن می‌توانید پخش زنده را به عقب برگردانید و البته قابلیت ضبط تصویر روی حافظه خارجی، قابلیت‌هایی است که این تلویزیون را به یک تلویزیون عالی تبدیل کرده است.

تلویزیون جی‌ پلاس ۴۹ اینچ ۴K مدلGTV-۴۹JU۸۱۱N

یکی تلویزیون‌های منتخب ما از فروشگاه نفیس ۲۴ برای قرارگیری در تلویزیون‌های برتر ایرانی، تلویزیون جی پلاس مدل GTV-۴۹JU۸۱۱N است. این تلویزیون برای کسانی که تلویزیون‌های ۴K اما ارزان می‌خواهند، مناسب است. این تلویزیون، یک تلویزیون هوشمند است و می‌توانید با گوشی خود به تلویزیون وصل شوید و هر چیزی که می‌خواهید، در صفحه تلویزیون به نمایش بگذارید.

این تلویزیون با قابلیت کاهش نویز، تقویت سیگنال و پنل A+ می‌تواند به شما تصویر مناسب و واضح به شما نشان دهد. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می‌توانید وبگردی کنید و یا به‌صورت آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید. شما با قیمت مناسب می‌توانید این تلویزیون را از فروشگاه نفیس ۲۴ خریداری نمایید.

تلویزیون جی‌ پلاس ۵۰ اینچ Full HD مدل GTV ۵۰FH۵۱۲N

این تلویزیون هم تقریبا با مدل GTV ۴۹JU۸۱۱N قابلیت‌های برابری دارد، اما باید در بین تلویزیون‌های برتر حضور داشته باشد! کیفیت تصویر FULL HD، قابلیت تایم شیفت، فابلیت ضبط روی حافظه خارجی، دارای گیرنده دیجیتال DVB T۲ و دارای پورت‌های VGA, HDMI, AV و USB تنهای قسمت کوچکی از قابلیت‌های خوب این تلویزیون ساخت ایران است.

داشتن Dolby Digital و رده مصرف انرژی A+ از قابلیت‌های بسیار خوب دیگر این تلویزیون است. یکی از عیب‌های بزرگ این تلویزیون نداشتن قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند مثل وای فای داخلی است. این تلویزیون در فروشگاه نفیس ۲۴ هم موجود است و شما می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و ۱۸ ماه گارانتی هم داشته باشید!

تلویزیون فیلیپس ۶۵ اینچ ۴K مدل ۶۵PUT۶۰۲۳

اگر تلویزیون با کیفیت و با عمر طولانی می‌خواهید، قطعا فیلیپس بهترین گزینه است. چون شرکت فیلیپس با توجه به قیمت و امکانات، طوری تلویزیون‌هایش را طراحی کرده که متناسب با وضعیت امروز مردم است. کیفیت تصویر Ultra HD (۴K)، مجهز بودن به پورت HDMI و USB، گیرنده دیجیتال DVB T۲، قابلیت ضبط و پخش کردن فیلم، عکس و آهنگ، قابلیت نصب روی دیوار، کاهش‌دهنده نویز تصویر و کاهش‌دهنده نویز صدا تنهای بخشی از قابلیت‌های خوب این تلویزیون ایرانی است. این تلویزیون هم در فروشگاه نفیس ۲۴ هم موجود است و شما می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و ۱۸ ماه گارانتی هم داشته باشید!

تلویزیون جی‌ پلاس ۶۵ اینچ ۴K مدل GTV-۶۵JU۸۲۱S

تلویزیون جی‌ پلاس ۶۵ اینچ ۴K مدل GTV-۶۵JU۸۲۱S تلویزیون هوشمند ایرانی است! چون تقریبا تمام قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند را دارد. Screen Mirroring روی گوشی‌های آیفون و اندروید، اندروید تی وی مدل Marshmallow (اندروید تی وی ۶.۰)، زاویه دید گسترده، اپلیکیشن‌های کاربردی مثل ISMART، قابلیت کاهش‌دهنده نویز تصویر و قابلیت کاهش‌دهنده نویز صدا، تنها برخی از قابلیت‌های خوب این تلویزیون یعنی تلویزیون نسل دوم گلدیران پلاس است.

همچنین این تلویزیون وای فای داخلی قوی دارد که می‌توانید با استفاده از آن به اینترنت متصل شده و به‌صورت آنلاین فیلم ببینید. عیب این تلویزیون قیمت بالا است که می‌توان گفت نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت خوب و معقولی است. همچنین این تلویزیون ۶۵ اینچ دارد که باعث می‌شود لذت فیلم دیدن در آن برای شما چند برابر باشد.

ایسنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما