روزهای آرام در بازار لوازم خانگی مشهد

1398/11/23

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد مطرح کرد:
روزهای آرام در بازار لوازم خانگی مشهد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: بازار بسیار آرام و کم‌مشتری است زیرا معمولا برای روز مادر لوازم خانگی بزرگی همچون جاروبرقی و یخچال خریداری نمی‌شود بلکه تنها اقلام کوچک به صورت محدود خرید و فروش می‌شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رضا رزقیان‌مقدم در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی در آستانه روز زن اظهار کرد: با توجه به ایام ولادت حضرت زهرا (س) برخی فروشگاه‌ها جشنواره فروش برگزار کرده‌اند تا به واسطه آن کالا را با دو تا سه درصد کمتر از قیمت واقعی آن به مردم عرضه کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد بیان کرد: طرح ویژه نوروزی نظارتی ما نیز در روزهای آتی اجرا خواهد شد و به تمام همکاران نیز اعلام شده تا اقداماتی از جمله برچسب قیمت، صدور فاکتور و قیمت مصوب را رعایت کنند. لازم به ذکر است که تا سال آینده هیچ‌گونه کالایی افزایش نخواهد داشت.

رزقیان‌مقدم در خصوص طرح شناسنامه‌دار کردن کالاهای داخلی خاطرنشان کرد: طرح شناسنامه‌ای کردن کالاها امری ضروری است و دستورالعمل آن به تمام همکاران به صورت پیامکی اعلام شده تا لوازم خانگی موجود در مغازه و انبار خود را طبق آیین نامه اجرایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا از 15 بهمن ماه اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعیین و تکلیف تمام کالاها در حال انجام است و به تمام همکاران به صورت پیامکی و حضوری اعلام شده تا نسبت به شناسنامه و برچسب‌دار کردن کالاهای موجود در ویترین‌ها و نمایندگی‌های خود اقدام کنند.

ایسنا