کشف لوازم خانگی احتکاری در اسدآباد

1398/12/10

کشف لوازم خانگی احتکاری در اسدآباد
فرمانده انتظامی استان، از کشف 302 دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان "اسدآباد"، خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی در سطح شهرستان اسدآباد و در منزل خود اقدام به احتکار تعداد زیادی انواع لوازم خانگی کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از صحت موضوع و کسب دستور قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همراهی کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به آدرس اعلامی مراجعه و در بازرسی از منزل این فرد، 302دستگاه انواع لوازم خانگی شامل: یخچال فریزر، آبگرمکن دیواری و ایستاده ،کولر آبی، بخاری گازی و اتو که احتکار شده بود کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله احتکار شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: پس از هماهنگی با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، کلیه لوازم توقیفی تحویل اداره صنعت تجارت و معدن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست گزارش های مشکوک خود را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.

آریا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،احتکار 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما