کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

1398/12/28

کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق شامل پتو، لوازم آشپزخانه، روتختی، حوله و ... به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص ورود یک محموله بزرگ قاچاق از استان های جنوبی به داخل استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر تردد تریلی مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و پلیس استان لرستان، نسبت به توقیف آن در محور خرم آباد - پل زال اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۷۵۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه، ۴۲۹ تخته پتو، ۸۴۷ عدد روتختی و ۵۷۰ عدد حوله قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به انتقال تریلی حامل قاچاق به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: مباررزه با پدیده قاچاق از جمله اولویت هایی بوده است که توسط پلیس دنبال شده و در سال جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ایرنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما