1397/03/07

همه چیز درباره تعمیر کولرگازی
هنگامی که کولرگازی شما دچار مشکل می‌شود ابتدا برق دستگاه را قطع کرده تا دستگاه صدمه نبیند و سپس با تعمیرگاه مجاز کولرگازی تماس گرفته تا تعمیرکار مجاز کولرگازی اسپیلت در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، آرمان تهویه یک مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در تهران است؛ این مجموعه در یادداشتی به بررسی محصول کولرگازی پرداخته که در ادامه آمده است؛

تعمیرکار کولرگازی با گذراندن دوره آموزش تعمیر کولرگازی در مراکز فنی حرفه‌ای و اخذ مدرک از اتحادیه صنایع برودتی می‌تواند تعمیر کولرگازی را با کمترین هزینه برای شما انجام بدهد.

تعمیرات کولرگازی بخش‌های مختلفی همچون تعویض کمپرسور کولر گازی، رفع مشکل باد گرم کولرگازی، رفع صدای زیاد کولرگازی، رفع مشکل اتصالی برق کولرگازی، تعمیر برد کولرگازی اسپیلت و تعویض خازن کولرگازی را شامل می‌شود.

مرکز مجاز سرویس کولرگازی در تهران

سرویس دوره‌ای کولرگازی را جدی بگیرید زیرا سرویس به ‌موقع کولرگازی عامل اصلی کاهش مصرف برق کولرگازی است و همچنین باعث کم‌شدن خرابی کولرگازی می‌شود. سرویس‌کار مجاز کولر گازی برای سرویس کولرگازی باید ابتدا اقدام به شست‌وشوی فیلترهای کولرگازی کرده و سپس با دستگاه کارواش واحد بیرونی کولرگازی را شست‌وشو می‌دهد.

گاهی اوقات به‌دلیل کثیفی بیش از حد کولرگازی باید اقدام به جمع‌کردن گاز کولرگازی و بازکردن کولرگازی کرده و پس از سرویس کامل کولرگازی مجددا دستگاه را نصب و راه‌اندازی می‌کنیم.

بهترین زمان برای سرویس کولرگازی

معمولا به‌دلیل استفاده زیاد کولرهای گازی در تهران این محصول باید هر سال در فصل بهار سرویس شود ولی در صورتی‌ که از کولرگازی زیاد استفاده نمی‌کنید حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس و تست گاز شود.

مرکز مجاز نصب کولر گازی اسپیلت

بعد از خرید کولرگازی اسپیلت باید به‌دنبال نصاب کولرگازی باشیم برای این کار حتما با نصاب مجاز کولرگازی تماس گرفته زیرا نصب استاندارد کولرگازی شما در کاهش مصرف برق کولرگازی موثر است. نمایندگی نصب کولرگازی می‌تواند با نصب استاندارد کولرگازی در زیبایی محل مورد نظر شما تاثیرگذار باشد. معمولا نصب کولرهای گازی با گارانتی رایگان و دارای ۵ متر لوله رایگان نیز هست.

وکیوم کردن کولرگازی یکی از مواردی است که نصاب اسپیلت حتما باید آن را به‌خوبی انجام داده تا هوا و رطوبت از سیستم خارج شود و خنکای دستگاه بیشتر شود.

هزینه نصب کولرگازی اسپیلت بستگی به لوازم مصرفی در هنگام نصب دارد.

شارژ گاز کولر گازی اسپیلت

معمولا به‌دلیل اینکه کولرهای گازی اسپیلت دارای اتصالات مهره‌ای است امکان تخلیه شدن گاز کولرگازی وجود دارد. هنگامی که کولرگازی باد گرم می‌زند یکی از دلایل این مشکل کمبود گاز است؛ در این شرایط می‌بایست دستگاه کولرگازی را خاموش کرد؛ زیرا کارکردن کولرگازی بدون گاز باعث سوختن کمپرسور کولرگازی می‌شود. برای شارژ گاز کولرگازی با مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی تماس گرفته تا تعمیرکار کولرگازی به محل شما مراجعه کرده و بعد از رفع نشتی کولرگازی و وکیوم کردن کولرگازی اقدام به شارژ گاز کند.

هزینه شارژ گاز کولر گازی اسپیلت نیز بستگی به نوع گاز و مقدار کمبود گاز دارد.



آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی

افراد برای روشن و خاموش کردن کولر گازی و تغییر حالت‌های کارکرد کولر گازی می‌بایست از ریموت کنترل کولر گازی استفاده کرده و برای آشنایی با کارکرد ریموت کنترل کولرگازی به سایت شرکت آرمان تهویه مراجعه کنند.

برچسب ها:

 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما