جدیدترین جاروشارژی ال جی را بهتر بشناسید

1399/02/02

جدیدترین جاروشارژی ال جی را بهتر بشناسید
جارو شارژی ال جی مدل CordZero A9 یکی از جدیدترین جارو شارژی های شرکت ال جی بوده و به تازگی معرفی شده است. جارو شارژی به عنوان یکی از لوازم خانگی کاربردی شناخته شده که در راحت تر کردن نظافت منزل به کمک کاربران می پردازد. این دستگاه ها نیازی به پریز برق ندارند و برای نقاطی که استفاده از جاروبرقی دشوار بوده بسیار مناسب هستند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، جارو شارژی ال جی به کمک باتری لیتیوم یونی و قابل شارژی که دارد، زمان کار این دستگاه در حالت عادی تا 30 دقیقه و در حالت قدرتی تا 20 دقیقه طول می کشد. مخزن این جاروی ال جی 0.35 لیتر ظرفیت دارد و می تواند مقدار زیادی زباله را جمع کند.

موتور اینورتر هوشمند این جارو شارژی موتوری کم وزن و جمع و جور است. دوام و کارایی آن به دلیل استفاده از موتور بدون جاروبک دی سی افزایش یافته که سبب می شود زمان کارکرد طولانی تر و قدرت مکش بیشتری را ارائه دهد.

قدرت تمیزکنندگی این دستگاه بر اساس استاندارد آی سی ای 90 درصد بوده و عملکردی برابر با یک جارو برقی دارد. پس کاربران می توانند به جای خرید یک جارو برقی از این جارو شارژی استفاده کنند که جای کمتری را نیز اشغال می کند.

از لوازم جانبی این جارو شارژی می توان برس ضد پیچش مو آن را نام برد. این فناوری در برس ضد پیچش مو جارو شارژی ال جی دردسر جدا کردن موهایی که به برس چسبیده اند را می کاهد.

از دیگر مشخصه های این محصول کاربردی ال جی می توان به جاروی دسته دار آن اشاره کرد که امکان جدا شدن از قسمت دسته را دارد و می تواند در کمترین زمان نقاط دور از دسترس کاربران را تمیز کند. دستگیره راحت آن باعث می شود حرکت جارو شارژی به آسانی صورت گیرد. چرخش آسان نازل آن نیز امکان دسترسی به زیر مبلمان و گوشه ها را به نحوی آسان فراهم می سازد.

یکی از جالب ترین نکات این جارو شارژی ال جی برس مخفی داخلی آن است که به کمک آن کاربران می توانند بدون نیاز به وصل کردن وسایل جانبی جداگانه، نقاط مختلف را تمیز کرد. همچنین کاربران برای کنترل این دستگاه باید از کنترل روی دسته استفاده کنند.

طراحی باریک و سبک این جارو شارژی باعث شده این جارو منحصر به فرد به نظر برسد و حرکت و حمل و نقل آن در فضاهای مختلف آسان باشد. همچنین کاربران می توانند از طریق نمایشگر ال ای دی تعبیه شده بر روی این جارو از میزان باتری باقی مانده مطلع شوند.

مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی ال جی الکترونیکس اظهار کرد: “جارو شارژی های برند ال جی میان کاربران و مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی بهره می برند و فناوری های نوین به کار رفته در لوازم خانگی ال جی زندگی را برای افراد ساده کرده است.”

همچنین کمپانی ال جی برای کاربران این جارو شارژی دسته دار، گارانتی 10 ساله تعویض موتور اینورتر را ارائه می دهد. پس کاربران و مشتریان این جارو شارژی با خیالی آسوده به خرید این محصول کاربردی بپردازند.

با انواع جارو شارژی ها آشنا شوید

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد جاروهای شارژی نیازی به پریز برق ندارند و برای فضاهایی مانند پله ها یا داخل خودرو بسیار کاربردی هستند. وجود آن ها در بسیاری از منازل می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. بعضی از جارو شارژی ها کیفیت و قدرت زیادی دارند و می توانند جایگزین خوبی برای جاروبرقی های عادی شوند.

به طور کلی سه نوع جارو شارژی وجود دارد که شامل موارد ذیل می شود:

جاروشارژی دسته دار: از نوع از جارو از رایج ترین انواع جاروها است و همانطور که از نامش پیداست دارای یک دسته بوده که به کمک آن می توان به راحتی سطح زمین را تمیز کرد.

جارو شارژی با محفظه خلا: این نوع از جاروهای شارژی از یک محفظه چرخ دار با یک دسته بلند تشکیل می شوند که دسته جارو منعطف و بلند است.

جارو شارژی دسته دار کوچک: این جاروها کوچک هستند یعنی از یک دسته کوتاه بهره می برند و به راحتی می توان سطوح، زوی مبلمان و غیره را با آن ها تمیز کرد.

اگر کاربران ویژگی های جارو شارژی را بدانند و درباره این محصول آگاهی کافی داشته باشند می توانند به خرید دلخواه و با کیفیت خود برسند.

ال کا ایران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما