کشف لوازم خانگی قاچاق در استان مرکزی

1399/02/04

کشف لوازم خانگی قاچاق در استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در این استان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باند سارقان اظهار داشت: در چند روز قبل با اعلام گزارشی از سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان کمیجان، بررسی تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک باند سرقت به دست آمد و در کمتر از 48 ساعت، خودروی بنز ماینر که سارقان در این سرقت مورد استفاده قرار گرفته بودند، شناسایی و با مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی، طی یک عملیات پلیسی مشترک با کارآگاهان پلیس استان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات،‌ هر سه سرنشین خودرو که از سارقان سابقه دار بودند، دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح گرم نیز کشف شد و دستگیرشدگان برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که خودروی سارقان چندی پیش از استان قم سرقت شده است و با تکمیل تحقیقات پلیس، سرانجام سارقان به سرقت خودرو و سرقت احشام از این شهرستان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش خودرو و دام های سرقت شده از سوی اعضای این باند در حدود هشت میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و با توجه به اعترافات اعضای این باند، دام های سرقت شده نیز که به یکی از استان های همجوار انتقال شده بود، کشف و با هماهنگی مرجع قضائی به مالباخته تحویل داده شد.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده ادامه داشته که در این پرونده از تجهیزات هوشمند پلیس در انهدام این باند سرقت بهره گرفته شد، این درحالیست که توجه به هشدارهای پلیس و به کارگیری ابزارهای بازدارنده همچنان از موضوعاتی مهمی است که در پیشگیری از بروز سرقت مورد تاکید کارشناسان پلیس است.

کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق در خمین

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف و ضبط محموله قاچاق در استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خمین در توقیف یک دستگاه خودروی سواری، تعداد 10 هزار عدد لوازم آشپزخانه قاچاق کشف شد.

وی افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی در سطح این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند، بنابراین در عملیاتی خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن 828 کارتن چاقوی آشپزخانه، ظروف چینی و سرویس قابلمه قاچاق به تعداد 10 هزار عدد کشف شد.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناس پلیس آگاهی 325 میلیون ریال اعلام شده که راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما