گارانتی لوازم خانگی ویرپول افزایش یافت

1399/02/17

در پی شیوع ویروس کرونا:
گارانتی لوازم خانگی ویرپول افزایش یافت
افزایش گارانتی لوازم خانگی ویرپول با شیوع بیماری ویروس کرونا شروع شد. با بسته شدن فروشگاه ها و کارخانه های ویرپول، این کمپانی تصمیم گرفت برای رضایت مشتریان و کاربران خود سرویس های خدماتی ویژه ای را ارائه دهد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، امروزه با همه گیری بیماری کووید 19 اکثر افراد برای جلوگیری از شیوع این ویروس جدید تصمیم به ماندن در خانه گرفته اند و افزایش گارانتی لوازم خانگی ویرپول یکی از کارهای مثبت شرکت ویرپول به شمار می رود زیرا کاربران با خیالی آسوده از لوازم خانگی خود استفاده می کنند.

کلیه لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، سیستم های تهویه مطبوع، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی ها برای افزایش طول عمر و ارائه بهترین کارکرد به سرویس منظم احتیاج دارند؛ و از آن جایی که تکنسین های خدمات لوازم خانگی قادر به ارائه پشتیبانی به صورت حضوری نیستند پس ویرپول هند برای جبران این مشکل و برای کمک به مصرف کنندگان و کاربران لوازم خانگی ویرپول طیف گسترده ای از ابتکارات را ارائه داده است.

این ابتکارات شامل ارائه نکات دی آی وای به طور تصویری، ویدیوئی و تماس تصویری می شود. شرکت تولید کننده لوازم خانگی ویرپول با این کار قادر به توسعه بخش کنترل از راه دور و ارائه خدمات سرویس های ماهانه محصولات خود شده است که در این وضعیت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی بسیار کار پسندیده ای محسوب می شود.

این کمپانی آمریکایی برای ارائه خدمات بیشتر به ساخت یک اپلیکیشن با عنوان گپ شخصی یا personal Chat پرداخته است که به داده های سرویس مربوط می شود که برای دسترسی به این اپلیکیشن می توانید به سایت ویرپول مراجعه کنید.

ویدیو دی آی وای جهت راهنمایی برای تمیز کردن فیلتر AC و مراقبت از محصولات در فصل تابستان در اختیار کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد و همچنین کاربران برای تماشای این ویدیوها می توانند به کانال یوتیوب ویرپول مراجعه کنند.

گفتنی است، کاربران جهت پرسش می توانند حروف WPL را به 58558 ارسال کرده و یا با شماره 1800 2018 1800 نیز تماس بگیرند. همچنین می توانند از طریق ارسال ایمیل به ایمیل helpdeskindia@whirlpool.com ارتباط برقرار کنند.

مشتریان و کاربران از افزایش گارانتی لوازم خانگی ویرپول بسیار راضی هستند و با وجود امکانات موجود دیگر نگران خراب شدن لوازم خانگی خود نخواهند بود و حتی هنگام خراب شدن نیز راه حلی در اختیارشان است.

کارمندان شرکت ویرپول معتقد هستند که بهترین تکنسین ها را آموزش داده اند و از طریق راه های مجازی می توانند به کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان خود کمک کنند.

همچنین این اطمینان خاطر را به کاربران و مصرف کنندگان خود می دهند که در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت تولید کننده لوازم خانگی ویرپول و تکنسین های حرفه ای آن بهترین خدمات را در اختیار افراد مصرف کننده قرار می دهند.

ویروس کرونا منجر به تعطیلی کارخانه ویرپول و سایر شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی از جمله سامسونگ و ال جی شده است. شرکت های ال جی و سامسونگ پیش از تعطیلی کارخانه ویرپول از توقف فعالیت برخی از کارخانه های خود در کشورهای هند و کره ی جنوبی خبر داده بودند.

کارخانه آمانای گروه تولید کننده لوازم خانگی ویرپول نیز به دلیل ابتلای یکی از کارگران خود به کووید 19 به تعطیلی کشانده شده است. شرکت ویرپول به دلیل احتمال ارتباط سایر کارگران تاسیسات آمانا با ای دو مورد، فعالیت کارخانه خود را متوقف کرده است.

بر اساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی، پاکسازی و ضدعفونی کارخانه آمانا و سایر تاسیسات ویرپول انجام شده و این شرکت از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار می دهد.

کمپانی ویرپول یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی است که بیش از چندین و چند سال در این صنعت فعالیت دارد و برای اولین بار کار خود را با تولید ماشین لباسشویی شروع کرد.

ویرپول در سال 2006 از شرکت الکترولوکس پیشی گرفت و از آن سال به بعد به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان شاخته شده است.

ال کا ایران

برچسب ها:

ویرپول ،لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما