سامسونگ گارانتی محصولات خود را افزایش خواهد داد

1399/02/23

سامسونگ گارانتی محصولات خود را افزایش خواهد داد
گارانتی لوازم خانگی سامسونگ در ایالات متحده عربی جهت جلب رضایت مشتری و کسب اعتماد آن ها افزایش می یابد. با شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی، اکثر شرکت ها برای رضایت مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان یک سری مزایا و امکانات را در اختیار آن ها قرار داده اند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شرکت سامسونگ نیز برای آسایش کاربران خود، خدمات ویژه ای را ارائه داده است. افزایش گارانتی لوازم خانگی سامسونگ نیز یکی از این خدمات بوده که در اختیار کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان ایالات متحده عربی قرار گرفته است.

گارانتی لوازم خانگی سامسونگ فقط در محصولات موجود در فروشگاه های بزرگ، مغازه های لوازم خانگی و فروشگاه های آنلاین امارات معتبر است. پس مشتریان می توانند لوازم خانگی سامسونگ همراه با گارانتی بلند مدت را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

گفتنی است که سامسونگ افزایش گارانتی لوازم خانگی خود را تا 30 ژوئن برای کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان ایالات متحده عربی تمدید کرد.

هدف سامسونگ از این کار، رضایت کامل کاربران و مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت سامسونگ است. گارانتی بلند مدت لوازم خانگی سامسونگ شامل محصولاتی همچون یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، دستگاه تهویه هوا، ماشین ظرفشویی و دستگاه تصفیه هوا می شود.

افرادی که قصد خرید لوازم خانگی همراه با گارانتی بلند مدت را دارند، می توانند اطلاعات شخصی، مشخصات محصول مورد نظر از جمله شماره سریال و تاریخ فاکتور، شناسه پست الکتریکی و شماره تماس خود را در سایت www.samsung.com ثبت کنند.

پس از اتمام گارانتی دوساله محصول مورد نظر، گارانتی سه ساله آن فعال می شود که کاربران و مصرف کنندگان را از استفاده محصولات سامسونگ آسوده خاطر می کند. هیچ تغییری در شرایط گارانتی محصولات سامسونگ ایجاد نشده است و فقط مدت زمان استفاده از آن افزایش یافته است.

یکی از ویژگی های شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره ای سامسونگ در روزهای اخیر افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ بوده که باعث شده این کمپانی پیش فروش محصولات خانگی خود را تا 17 مه تمدید کند.

شرکت سامسونگ در روز 9 مه یعنی شنبه گذشته اعلام کرد که زمان پیش فروش لوازم خانگی خود را افزایش داده است.

با توجه به روزهای قرنطینه و علاقه افراد خانواده به دیدن سریال، فیلم و کارتون، 21 درصد از سفارشات لوازم خانگی سامسونگ مربوط به تلویزیون ها بود.

سفارش های دیگری نیز بوده که شامل مایکروویو و ماشین لباسشویی می شود که درصد آن ها به ترتیب 17 درصد و 11 درصد است.

طبق گفته شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی سامسونگ، سفارشات به صورت آنلاین ثبت و دریافت می شوند و مدت زمان طولانی است که شرکت ها، کارخانه ها، مغازه ها و فروشگاه های لوازم خانگی سامسونگ و ال جی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته هستند و از فروش لوازم خانگی خود به صورت حضوری معذوراند اما همانطور که ذکر شد افرادی که قصد خرید دارند می توانند از فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید لوازم خانگی سامسونگ کنند.

همچنین شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی، پیش فروش لوازم خانگی خود را تا 15 مه تمدید کرده است.

مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان می توانند تا تاریخ های ذکر شده به خرید لوازم خانگی ال جی و سامسونگ بپردازند و از گارانتی های بلند مدت بهره ببرند.

شایان ذکر است، شرکت سامسونگ الکترونیک در سال گذشته به عنوان بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا انتخاب شد.

این کمپانی کره ای برای چهارمین سال متوالی است که موفق شده تا جایگاه بزرگترین فروشنده بازار لوازم خانگی آمریکا را از آن خود کند.

محصولات این شرکت توسط میزان مناسبی از خریداران لوازم خانگی تهیه شده و در نتیجه 20.5 درصد از بازار این کشور به این برند با سابقه اختصاص داده شده است.

ال کا ایران

برچسب ها:

لوازم خانگی ،سامسونگ 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما