کشف لوازم خانگی قاچاق در شازند

1399/02/29

کشف لوازم خانگی قاچاق در شازند
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک محموله لوازم خانگی قاچاق در شهرستان شازند از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، در عملیاتی از حمل یک محموله قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیون در یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با تلاش ماموران، این خودرو توقیف و در بازرسی از این خودرو، ۴۱ دستگاه ماشین ظرف‌شویی، لباس شویی و کولرگازی قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ارزش ریالی این محموله قاچاق در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، حدود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاق کالا گفت: طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در سال جهش تولید به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای امنیت بخش، تدوین و اجرایی شده است

توقیف خودروی سواری شوتی کالای قاچاق در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان نیز گفت: یک دستگاه خودروی سواری شوتی (حمل کننده کالای قاچاق) در این شهرستان در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه مزرعه‌نو این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ «رضا رضایی» افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۵۰ میلیون ریال انواع لوازم برقی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سارق لوازم افراد بیمار در یکی از بیمارستان‌های اراک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز گفت: سارق لوازم افراد بیمار و همراهانشان، در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از سرقت وسایل افراد بیمار و همراهان آنان در یکی از بیمارستان های اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: این فرد با اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۹ فقره سرقت از وسایل افراد بیمار و همراهان آنان اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،شازند 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما