مجموعه جدید تلویزیون های 4K ال جی در راه است

1399/03/07

مجموعه جدید تلویزیون های 4K ال جی در راه است
تلویزیون های 4K ال جی در مجموعه جدید روانه بازار می شوند. این مجموعه تلویزیون های 4K ال جی دارای آخرین نسخه وب او اس هستند و همچنین از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاخیر در تولید محصولات جدید لوازم خانگی از جمله تلویزیون ها، شرکت غول کره ای تلویزیون های 4K ال جی خود را به خط تولید در سال 2020 می رساند.

شرکت های سامسونگ، سونی و تی سی ال نیز برای تولید تلویزیون های ال سی دی در مدل های مقرون به صرفه به ال جی پیوسته اند.

مجموعه سازمان ملل متحد جایگزین مجموعه یو ام سال گذشته خواهد شد و این در حال است که مجموعه نانو جاگزین اس ام سال گذشته می شود.

امسال هیچ تغییری در تلویزیون های میان رده ال جی مشاهده نشده اما چند مدل به روز شده است.

شرکت ال جی که سازنده و تولید کننده گوشی هوشمند، تجهیزات الکتریکی و لوازم خانگی در کره جنوبی است، قصد دارد به تلویزیون های هوشمند اولد و ال سی دی 2018 خود قابلیت های هوم کیت و ایرپلی 2 را اضافه کند.

هنگامی که شرکت اپل در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که اپلیکیشن اپل تی وی ، هوم کیت و ایرپلی 2 به تلویزیون های دیگری افزوده می شوند، به علاوه شرکت سامسونگ، شرکت هایی نظیر سونی، ویزیو و ال جی نیز اعلام کردند که از این پس تلویزیون های آن ها نیز از این قابلیت برخوردار می شوند.

هوم کیت این امکان را به کاربر می دهد که از راه دور بر احوالات خود از طریق آیفون یا دستیار صوتی سیری نظارت داشته باشد. با استفاده از هوم کیت کنترل بسیاری از تجهیزات خانه هوشمند از جمله چراغ، کید، قفل درب، ترموستات و غیره را در دست کاربران خواهد بود.

پلت فرم وب او اس ال جی به نسخه 5.0 ارتقا یافته که شامل صفحه جست و جوی جدید و اسپورت آلرت (Sports Alert) می شود.

همچنین تلویزیون های میان رده جدید 4 کی ال جی از حالت فیلم ساز (Filmmaker Mode) و حالت HGiG پشتیبانی می کنند.

تمام مجموعه های سازمان ملل متحد و سازمان نانو با ویژگی های تلویزیون اپل همراه هستند؛ از جمله این ویژگی ها را می توان هوم کیت (HomeKit) برای خانه متصل و ایر پلی 2 را نام برد. ایر پلی 2 به کاربر این امکان را می دهد محتوای رسانه را به صورت بی سیم از آیفون (iPhone) و یا آیپد (iPad) به صفحه نمایش تلویزیون متصل کنید.

اپلیکیشن اپل تی وی (Apple TV) برای کاربران و مصرف کنندگان خود دسترسی به اپل تی وی پلاس (Apple TV+) و همچنین اجاره فیلم و خرید حداکثر 4K Dolby Vision HDR را فراهم می کند.

همین ویژگی های اپل از طریق به روز رسانی های بعدی سیستم عامل به مدل های 2019 ال جی اضافه شد. گفتنی است، تولید کنندگان تلویزیون هایی مانند برندهای سامسونگ و سونی نیز با شرکت اپل همکاری می کنند.

تلویزیون های 4K جدید ال جی هم اکنون در بازار لوازم خانگی و فروشگاه های آفلاین و آنلاین آمریکا و اروپا در دسترس کاربران و مشتریان قرار دارد.

قیمت ها برای مدل ال سی دی 43 اینچ 4K از 400 پوند، 450 یورو و 500 دلار شروع می شوند.

در ادامه به معرفی تلویزیون های شرکت کره ای ال جی همراه با قیمت و مشخصات پرداخته شده است.

تلویزیون ال جی 4K 49 اینچ

تلویزیون ال جی 4K 49 اینچ مدل 49UM7340 از تلویزیون های این برند کره ای در سال 2019 است که امکانات هوشمند و محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت بالایی ارائه می دهند.

فناوری Wide Viewing Angle در تلویزیون ال جی 4K 49 اینچ این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌ ها را با زاویه دید گسترده ببینید. همچنین وجود فناوری 4K Upscaler در کنار سایر امکانات پیشرفته‌ در زمینه ‌ی نمایش تصویر این اطمینان به کاربر می دهد که برای همیشه صحنه ‌هایی با وضوح عالی و خیره‌ کننده را تماشا کنند.

قیمت: 7.500.000 تومان

تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی

تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی با نمایشگر HDR تصاویر را به صورت واضح و طبیعی به نمایش می گذارد. تمامی قابلیت ‌ها و امکانات در این تلویزیون هوشمند ال جی دست به دست هم می ‌دهند تا کاربر به تجربه ‌ای جدید از تماشای تلویزیون برسد و همچنین از تماشای برنامه ‌های مورد علاقه ی خود نهایت لذت را کسب کند.

قابلیت HDR در تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی کمک می‌کند تا رنگ ‌ها از بازه‌ ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه ‌ها و قسمت‌ های روشن با دقت بالایی صورت گیرد.

قیمت: 10.300.000 تومان

تلویزیون ال جی 42 اینچ

تلویزیون ال جی 42 اینچ دارای قابلیت پخش صدای دالبی و صرفه‌جویی هوشمندانه انرژی در بالاترین سطح بوده و همچنین دارای حالت AV (فیلم، ورزش، بازی، موزیک)، قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی (NetCast)، قابلیت (DLNA) و دو ورودی USB 2.0 (قابلیت پخش فیلم، عکس، موسیقی) است.

تلویزیون ال جی 42 اینچ از دو بلندگوی یک تکه، سنسور هوشمند تلویزیون دیجیتال و پخش فرمت HD DivX بهره می برد.

ال کا ایران

برچسب ها:

تلویزیون ،ال جی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما