مزدوجین کمیته امداد و بهزیستی بخوانند

1399/04/02

مزدوجین کمیته امداد و بهزیستی بخوانند
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به برخی سازمان‌ها از جمله کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از اختصاص سهمیه سبد لوازم خانگی به مزدوجین تحت پوشش این سازمان‌ها و نهادها خبرداد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیته امداد امام خمینی، رئیس سازمان بهزیستی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح با موضوع «در اولویت قرارداد دان افراد تحت پوشش آن نهادها جهت تحصیص سبد لوازم خانگی» خبر داد و از آنها خواست تا اسامی مزدوجین تحت پوشش خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کنند.

در این نامه آمده است:

جناب آقای بختیاری، رییس محترم کمیته امداد امام خمینی

جناب آقای قبادی دانا، معاون محترم وزیر و رییس محترم سازمان بهزیستی

جناب آقای افتخاری، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری

جناب آقای دهقان کیا، رئیس کانون محترم بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس محترم سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح

موضوع: در اولویت قراردادن افراد تحت پوشش آن نهاد جهت تخصیص سبد لوازم خانگی

سلام علیکم

با عنایت به بند مصوبات نود و ششمین جلسه تنظیم بازار مبنی بر در اولویت قرار گرفتن زوج‌های جوان به ویژه مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و زوج‌های جوان، خانواده‌های بازنشستگان لشکری و کشوری و از آنجایی که برنامه‌ریزی تولید و عرضه سبد لوازم خانگی (پنج قلم اصلی شامل یخچال، یخچال فریزر، لباسشوئی، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی) بدون واسطه و با قیمت اقتصادی در دستورکار وزارت متبوع از محل تولیدات داخلی می‌باشد، خواهشمند است نسبت به اعلام مشخصات مزدوجین تحت پوشش متقاضیان دریافت سبد مذکور در قالب فرمت پیوست اقدام فرمایند.

خاطرنشان می‌گردد از آنجایی که واحدهای تولیدی مکلف گردیده‌اند نسبت به تحویل سبدهای تعیین شده در طول یکسال پیش رو به تفکیک ماه و ظرفیت تولید اقدام نمایند، اولویت‌بندی زمانی دریافت سبد کالای لوازم خانگی متناسب با تاریخ ازدواج ضروری است. ضمناً قیمت‌ها براساس قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بدون واسطه خواهد بود.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،جهیزیه 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما