کشف لوازم خانگی قاچاق در نهاوند

1399/05/08

کشف لوازم خانگی قاچاق در نهاوند
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: ۲۵۰ میلیون تومان لوازم خانگی قاچاق در شهرستان نهاوند کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، نقی کاکاوند سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با بیان اینکه در ادامه اجرای طرح گشت و نظارت بر بازار یک انبار حاوی لوازم خانگی قاچاق کشف شد، اظهار کرد: این کالاها در انباری در شهرک صنعتی به صورت غیر قانونی نگهداری می‌شد که با همکاری پلیس اماکن و بازرسان ما کشف شدند.

وی از اجرای طرح گشت‌زنی و نظارت روزانه بر بازار مصرف خبر داد و افزود: کار نظارت بر بازار مصرف به ویژه در ایام کرونا شدت بیشتری یافته و به صورت مشترک با اتاق اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاه‌های مرتبط به صورت روزانه انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند ادامه داد: به دنبال بازرسی از صنوف مختلف از ابتدای تیرماه ۱۵ واحد صنفی شامل دفاتر پیشخوان، واحدهای خدماتی، گیم نت، گل فروشی، آرایشگاه زنانه و باشگاه ورزشی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب و ۱۲ واحد متخلف نیز به اداره تعزیرات نهاوند معرفی شد.

کاکاوند عنوان کرد: طی این مدت ۷۵۰ اخطار کتبی و ۵۷۰ اخطار شفاهی به واحدهای صنفی برای رعایت بهداشت داده شده است.

وی نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر برنامه‌های مشترک این اداره با واحد تاکسیرانی شهرداری دانست و گفت: از ابتدای تیرماه با توجه به بازدیدهایی که از ناوگان حمل و نقل عمومی به عمل آمد ۶ راننده تاکسی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات سلامتی به اماکن معرفی و پنج واحد دیگر به علت محرز شدن تخلف جریمه شدند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند در پایان از توقیف ماشین حامل مرغ زنده در نهاوند خبر داد و افزود: در طول یک ماه گذشته طی سه مرحله ۹ ماشین حامل مرغ زنده که قصد خروج را داشتند با همکاری انتظامی شهرستان شناسایی و توقیف شدند.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،نهاوند