درخواست وزارت صمت از تولیدکنندگان لوازم خانگی

1399/05/09

درخواست وزارت صمت از تولیدکنندگان لوازم خانگی
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی گفت: تمامی شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی که توانایی حضور در طرح «تولید و تحویل لوازم خانگی ارزان قیمت» را دارند می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، محمدرضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: در این طرح مشارکت از تمامی تولیدکنندگانی که قادر باشند، تمام یا بخشی از پنج قلم کالای پرمصرف اعلامی را تأمین کنند، دعوت به عمل می‌آید.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در توضیح این مطلب افزود: ممکن است برخی تولید کنندگان بتوانند هر پنج قلم کالا را در قالب این طرح تولید کنند و برخی دیگر برای تولید چند قلم کالا یا حتی یک قلم از این مجموعه اعلام آمادگی کنند.

کلامی با تاکید بر اینکه پیش از این نیز ستاد تنظیم بازار از تمامی تولیدکنندگانی که قابلیت مشارکت در این طرح را دارند، دعوت به عمل آورده بود، اضافه کرد: در هر دو حالت ستاد تنظیم بازار از مشارکت واحدهای تولیدی استقبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون دو تولید کننده داخلی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: ستاد تنظیم بازار برای اجرایی شدن مشارکت سایر تولیدکنندگان، در انتظار اعلام کتبی واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این بسته‌های حمایتی پنج قلم کالای اصلی مورد نیاز هر خانوار شامل تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی تدارک دیده شده است، گفت: باز هم تاکید می‌کنم حتی اگر تولید کننده‌ای یک قلم از این اقلام را می‌تواند در قالب این طرح تأمین کند، قادر به مشارکت در این طرح خواهد بود.

کلامی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، بسته لوازم خانگی شامل پنج قلم کالای اعلام شده برای گروه‌های هدف، قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان را داراست.

به گفته وی در مرحله اول طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این بسته به زوج‌های جوان واجد شرایطی که تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری و همچنین تعاونی‌های کارگری و کارمندی هستند، تخصیص خواهد یافت.

خبر آنلاین

برچسب ها:

لوازم خانگی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما