تشدید برخورد با متخلفان بازار لوازم خانگی

1399/05/15

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه بویراحمد خبر داد:
تشدید برخورد با متخلفان بازار لوازم خانگی
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه بویراحمد به متخلفان بازار لوازم خانگی هشدار داد و گفت: منتظر تشدید برخوردها باشید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، براتعلی صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با متخلفان بازار لوازم خانگی با کسی تعارف نداریم و نظارت‌ها و برخوردها را تشدید می‌کنیم.

وی از پلمپ چهار واحد بزرگ فروش لوازم خانگی در یاسوج خبر داد و افزود: تخلف این واحدها گران فروشی بوده که توسط بازرسان شناسایی و بدون هیچ ملاحضه‌ای برخورد شد.

صالحی ابراز کرد: گشت مشترک در راستای تحقق مصوبه کارگروه نظارت بر مایحتاج و کالاهای اساسی مردم متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی در سطح بازار استان اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیروز در بازرسی انجام شده در مرکز استان از بازار لوازم خانگی چهار واحد متخلف از جمله یکی از عمده فروشان لوازم خانگی به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت پلمپ و فرد متخلف برای ارائه توضیحات به تعزیرات احضار و پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

صالحی تصریح کرد: تمامی واحدهای فاقد پروانه کسب برای شفافیت ارائه خدمات به مردم و برای جلوگیری از اطاله دادرسی به جهت عدم مشخص نبودن متصدی واحداهای صنفی فاقد پروانه اجازه نخواهیم داد این واحدها بدون پروانه کسب نسبت به فعالیت غیر قانونی خود ادامه دهند.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما