کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

1399/05/29

کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله بزرگ احتکار لوازم خانگی در شهر کرمانشاه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و باتلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتکار مقدار زیادی کالا و لوازم خانگی در شهرک حافظیه کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی ۲۳ دستگاه یخچال فریزر، ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۲ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۵۵ دستگاه اجاق گاز، ۳۲ دستگاه چرخ گوشت و ۱۵۱ دستگاه کولرگازی قاچاق احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله لوازم خانگی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

او ادامه داد: علاوه بر پلمب انباری‌های محل احتکار، یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جاویدان در پایان برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا را از مهمترین برنامه‌های امسال پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آمار کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما