آشنایی با بهترین اتوبخارهای سال 2020

1399/06/07

آشنایی با بهترین اتوبخارهای سال 2020
بدون تردید انتخاب یک اتو بخار خوب در میان انبوهی از برند های تولید کننده لوازم خانگی کار بسیار خسته کننده ای است و نمی توان تنها با سر زدن به چند فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و حتما باید برای خریدی مطمئن پیش از رفتن به بازار اطلاعاتی در مورد انواع اتو بخار، برندها و قابلیت های آن کسب کنید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در این بخش به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین اتو بخار های 2020 بازار جهان و ایران را بشناسید و بر اساس بودجه و انتظارات خود اقدام به خرید کنید.

پیش از پاسخ به سوال اتو بخار چه مارکی خوبه؟ و یا معرفی بهترین اتو بخار های 2020 بهتر است که به طور خلاصه با پیدایش و نحوه عملکرد اتو بخار آشنا شوید. این وسیله ضروری مطمئنا در همه خانه های امروزی یافت می شود و نقش اصلی را در مرتب بودن لباس و ظاهر افراد دارد.

نخستین اتوها حدود 400 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شدند اما نسخه شبیه به اتو بخار های امروزی در سال 1926 میلادی توسط شرکت الدک معرفی شد که دارای یک محفظه آب و چند حفره در صفحه برای خروج بخار آب بود. با گذشت زمان و ظهور فناوری های جدید، اتو بخار ها نیز تکامل پیدا کرده اند و شکل و شمایل امروزی به خود گرفتند. اکثر اتو بخار های موجود در بازار لوازم خانگی با نیروی برق کار کرده و از یک المنت برخوردار هستند که با عبور جریان برق، اتو گرم می شود. اتو بخار ها علیرغم اتو های ساده قادر به تولید بخار نیز هستند زیرا بخار منجر می شود تا پارچه منعطف تر شده و عمل اتو کشی و از بین بردن چین و چروک به راحتی انجام شود.

تاریخچه اتو بخار

همان طور که می دانید برای خرید یک اتو بخار خوب باید فاکتورهایی مانند جنس، توان مصرفی، وزن و .. را در نظر داشته باشید و آشنایی با آن ها منجر می شود تا با دید باز تری خرید کنید که یکی از این فاکتورهای مهم، توان مصرفی اتو بخار است که با واحد وات اندازه گیری می شود و در واقع توان المنت را نمایش می دهد. توان بالای دستگاه شما به معنای گرم شدن سریع و تولید بخار آب با قدرت بیشتری است که هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

جنس کف اتو بخار تاثیر زیادی بر عمل اتو کشی دارد. به طور مثال، اتو های از جنس تیتانیوم و سرامیک راحت تر تمیز می شوند و در برابر پوسیدگی نیز مقاوم تر هستند. از طرفی دیگر، میزان حفره های بخار آب و اندازه کف اتو با اتو کشی آسان ارتباط مستقیم دارد.

اتو بخار ها مجهز به یک مخزن هستند که در آن، آب به جوش می آید و پیش از خرید در نظر داشته باشید که ظرفیت مخزن آب برای شما مناسب باشد زیرا هر چه مخزن آب دستگاه شما بزرگ تر باشد، این امکان را دارید که بدون اضافه کردن آب و برای مدت طولانی بتوانید لباس هایتان را اتو کشی کنید.

طول سیم اتو بخار یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید تلقی می شود که در واقع اتو کشی با مدل های دارای سیم بلند تر راحت تر بوده و نیازی به سیم سیار نیست. اتو بخار های خوب معمولا دارای وزن متناسبی هستند. هنگام خرید از توجه به معیار وزن اتو بخار غافل نشوید و از خرید اتو های خیلی سبک و سنگین اجتناب کنید.

بعد از این که با معیارهای یک اتو بخار و نحوه عملکرد آن آشنا شدید حالا نوبت به معرفی بهترین اتو بخار های 2020 و پاسخ به سوال اتو بخار چه مارکی خوبه ؟ فرارسیده است. در ادامه لیستی از مشخصات و قیمت بهترین های بازار ایران و جهان گردآوری شده است.

بهترین اتو بخار های 2020 در بازار های جهانی

لیست بهترین اتو بخاری های 2020 توسط یک موسسه خارجی به نام Good Housekeeping تهیه شده است که براساس گزارش این موسسه، 50 مدل طی این تست مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت، این 10 مدل با کسب امتیاز بالا در بخش طراحی، کارایی در از بین بردن چین و چروک، اتو کشی آسان، وزن و سریع گرم شدن در لیست قرار گرفتند.

اتو بخار تفال مدل FV2662 Ultraglide Anti-Calc

اتو بخار تفال مدل FV2662 Ultraglide Anti-Calc عنوان برنده این لیست را یدک می کشد زیرا تمام نیاز مشتریان را برآورده کرده است. طراحی بی نقض، استفاده آسان و از بین بردن تمامی چین و چروک ها از جمله ویژگی هایی است که نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

علاوه بر این، یکی از امکاناتی که منجر به تمایز اتو بخار تفال مدل FV2662 Ultraglide Anti-Calc از سایر مدل های موجود در بازار شده است، قابلیت دفع کننده کلسیم و سیستم ضد رسوب بوده و خرید آن برای ساکنین مناطق دارای آب سخت، توصیه می شود.

این ویژگی مانع از تجمع کلسیم در سوراخ های اتو بخار و مسدود شدن آن ها می شود و بخار به راحتی از این منافذ عبور می کند. چرا که آب سخت حاوی سطح بالایی از مواد معدنی غیر حلال نظیر، کلسیم و منیزیم بوده و به مرور زمان این مواد معدنی در سوراخ های اتو رسوب می کند و باعث مسدود شدن آن می گردد.

عملکرد قدرت بخار دهی و اسپری آب این اتو بخار برای همه کاربران قابل قبول بوده است و وزن سبک آن منجر شده تا اتو کشی بسیار راحت تر باشد. این مدل به عنوان بهترین اتو بخار تفال در سراسر جهان شناخته می شود که البته مدل های زیادی از این برند در بازار ایران موجود است.

امتیاز: 89/100

مشخصات

* وزن: 1.2 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 40 گرم
* ظرفیت مخزن: 270 میلی لیتر
* قدرت بخار دهی: 150 گرم
* توان مصرفی: 2500w
* قیمت: 59.99 پوند

اتو بخار تفال مدل FV5670 Turbo Pro Anti-scale

یکی دیگر از مدل هایی که توانسته نمرات بالایی کسب کند، اتو بخار تفال مدل FV5670 Turbo Pro Anti-scale است که برای اتوکشی انواع پارچه ایده آل بوده و می تواند در کمترین زمان ممکن حتی چروک های خیلی سخت را از بین ببرد.

قدرت اتو بخار تفال مدل FV5670 Turbo Pro Anti-scale بسیار بالا بوده و در دسته مدل های پر قدرت قرار می گیرد اگرچه مخزن آب آن در مقایسه با سایر رقبا زودتر خالی می شود. یکی دیگر از معایب این مدل، وزن سنگین آن است که برای افرادی که به دنبال نسخه های سبک تر هستند، مناسب نیست.

همان طور که گفته شد، اتو بخار تفال مدل FV2662 Ultraglide Anti-Calc از دو عنوان بهترین اتو بخار جهان و بهترین اتو بخار تفال برخوردار است که البته مدل FV5670 Turbo Pro Anti-scale در میان طرفداران این برند سر و صدای زیادی به پا کرده است.

امتیاز: 88/100

مشخصات

* وزن: 1.44 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم
* ظرفیت مخزن: 300 میلی لیتر
* بخار دهی لحظه ای: 210 گرم
* توان مصرفی: 2800w
* قیمت:94.99 پوند

اتو بخار راسل هابز One Temperature 25090

اتو بخار راسل هابز One Temperature 25090 یکی از ساده ترین و یا به قول بعضی ها بی شیله پیله ترین اتوهای تولید شده است که کار با آن بسیار راحت بوده و نیازی به تنظیم دما برای پارچه های مختلف نیست. با استفاده از این مدل راسل هابز تنها می توان سطح بخار را کنترل کرد و عمل اتو کشی را به راحتی انجام داد.

ظرفیت مخزن اتو بخار راسل هابز One Temperature 25090 قابل قبول بوده و تنها ایرادی که می توان به آن گرفت، مربوط به عملکرد آن در از بین بردن چین و چروک در پارچه های سخت می شود. این مدل برای اتو کشی پارچه های نازک ایده آل بوده و در از بین بردن چروک از پارچه های محکم تر کمی ضعیف عمل می کند.

علاوه بر این، این مدل دارای قطع کن خودکار بوده و در صورت فراموشی کاربر، بعد از 30 ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود.

امتیاز: 86/100

مشخصات

* وزن: 1.14 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم
* ظرفیت مخزن: 350 میل لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 210 گرم
* توان مصرفی: 2600w
* قیمت:28.99 پوند

اتو بخار هوشمند تفال مدل Smart Protect FV4980

اتوکشی پارچه هایی مانند ساتن را با خیالی آسوده به اتو بخار هوشمند تفال مدل Smart Protect FV4980 بسپارید. این مدل یکی از اتوهای میان رده تلقی می شود که توانسته با کسب رضایت آزمایش کننده ها در بخش های کارایی و استفاده راحت در این لیست قرار بگیرد.

عملکرد اتو بخار هوشمند تفال مدل Smart Protect FV4980 در هنگام سر خوردن بر روی پارچه و استفاده از سیستم بخار فوق العاده بوده و بدون چکه کردن حتی یک قطره اتوکشی را انجام می دهد. طراحی این مدل بسیار ساده بوده و درصورت استفاده زیاد، بیش از اندازه داغ می شود.

امتیاز: 86/100

مشخصات

* وزن: 1.3 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 40 گرم
* ظرفیت مخزن: 270 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 180 گرم
* توان مصرفی: 2600w
* قیمت:69.99 پوند

اتو بخار براون TexStyle 3 TS355A

هر کدام از اتو بخار های معرفی شده به دلیل بهره بردن از یک و یا چند قابلیت مهم در لیست بهترین اتو بخار های 2020 قرار گرفته اند. تنظیم دمای دقیق و سریع گرم شدن از امکانات قابل توجه اتو بخار براون TexStyle 3 TS355A است که البته دیدن سطح آب در مخزن کمی سخت است و ظرفیت آن چندان بالا نیست.

علاوه بر این، اتو بخار براون TexStyle 3 TS355A دارای قطع کن خودکار بوده و برای کسانی که در خانه بچه کوچک دارند، بسیار ابده آل است.

امتیاز: 85/100

مشخصات

* وزن: 1.8 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 25 گرم
* ظرفیت مخزن: 300 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 110 گرم
* توان مصرفی: 2000w
* قیمت:24.99 پوند

اتو بخار فیلیپس مدل GC2045 EasySpeed 2300 W

قابلیت هایی مانند اتوکشی آسان و عملکرد بالا منجر شده تا اتو بخار فیلیپس مدل GC2045 EasySpeed 2300 W در میان بهترین اتو بخار های 2020 بازار جهانی قرار بگیرد. ظرفیت 270 میلی لیتری مخزن آب این مدل با توجه به سریع گرم شدن آن مناسب بوده و مشکلی در صورت طولانی شدن مدت اتوکشی برای کاربر به وجود نمی آید.

تنظیم دما اتو بخار فیلیپس مدل GC2045 EasySpeed 2300 W به اندازه کافی دقیق بوده و بدون چکه کردن حتی یک قطره چین و چروک لباس ها را از بین می برد. اگرچه این مدل فاقد قطع کن خودکار بوده و باید از خاموش شدن آن مطمئن شد.

برخی از مشتریان سوالاتی مانند اتو تفال بهتره یا فیلیپس؟ مطرح کرده اند که در واقع مشکل انتخاب برند در هنگام خرید برای اکثر افراد به وجود آمده است و همواره دغدغه خریداران تلقی می شود. فیلیپس و تفال از برند های بزرگ و با سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی و اتو بخار به شمار می روند که انتخاب از میان آن دو کمی سخت به نظر می رسد.

برای پاسخ به سوال اتو تفال بهتره یا فیلیپس؟ در ابتدا باید ویژگی محصولات هر برند را مطالعه کرد و در نهایت با توجه نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

در ابتدای این مطلب به بررسی ویژگی های اساسی که هر اتو بخار باید داشته باشد، پرداخته شد که با کمک آن ها و در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند خدمات پس از فروش، جنبه های ایمنی و قیمت می توانید به راحتی پاسخ سوال اتو تفال بهتره یا فیلیپس؟ را دریافت کنید.

امتیاز: 85/100

مشخصات

* وزن: 1.2. کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 35 گرم
* ظرفیت مخزن: 270 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 120 گرم
* توان مصرفی: 2300w
* قیمت: ناشخص

اتو بخار مورفی ریچاردز مدل Pressurised Iron 305000

اتو بخار مورفی ریچاردز مدل Pressurised Iron 305000 یک مدل هیبریدی است و برای افرادی که به دنبال یک ژنراتور بخار هستند اما فضایی کافی برای قرار دادن آن ندارند، گزینه خوبی به شمار می رود. این مدل دارای یک پمپ فشار بی صدا منحصر به فرد است و برای از بین بردن چین و چروک لباس، یک جریان دائمی بخار خواهید داشت.

ظرفیت 400 میلی لیتری اتو بخار مورفی ریچاردز مدل Pressurised Iron 305000 برای همه افراد و کاربران راضی کننده بوده و اگرچه سنگینی و حجیم بودن از نقاط ضعف آن تلقی می شود.

امتیاز: 85/100

مشخصات

* وزن: 1.33 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم
* ظرفیت مخزن: 350 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 340 گرم
* توان مصرفی: 2400w
* قیمت: 41.00 پوند

اتو بخار براون مدل TS745A TexStyle 7

اتو بخار براون مدل TS745A TexStyle 7 عنوان بهترین اتو بخار براون را یدک می کشد که به لطف مخزن 400 میلی لیتری و تنظیم دقیق دما مورد توجه مشتریان و متخصصان قرار گرفته است اگرچه عملکرد سیستم گرم کن این اتو چنگی به دل نمی زند و روند گرم شدن آن در مقایسه با سایر رقبا کند است.

اتو بخار براون مدل TS745A TexStyle 7 به راحتی بر روی پارچه سر می خورد و تنها هنگام اتو کشی چند قطره بر روی لباس آب می چکد. زمان خالی شدن ظرفیت مخزن آن 20 دقیقه بر آورد شده که مناسب است و علاوه بر این، می تواند چین و چروک های انواع پارچه را از بین ببرد.اگرچه این مدل وزن سنگینی دارد اما طراحی آن به گونه ای است که می توان به راحتی با آن، اتوکشی را انجام داد.

امتیاز: 84/100

مشخصات

* وزن: 1.4 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم
* ظرفیت مخزن: 400 میلی لیتر
* بخار دهی لحظه ای: 150 گرم
* توان مصرفی: 2400w
* قیمت: 79.99 پوند

اتو بخار بوش مدل Sensixx DA70 TDA70EYGB Easy Comfort

شرکت بوش به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی در سراسر جهان شناخته می شود و معمولا محصولات آن در لیست مدل های پرطرفدار قرار دارد و این بار نوبت به قرار گرفتن اتو بخار بوش مدل Sensixx DA70 TDA70EYGB Easy Comfort در لیست بهترین اتو بخار های 2020 رسیده است.

اتو بخار بوش مدل Sensixx DA70 TDA70EYGB Easy Comfort دارای یک سنسور در دسته است که در صورت نگرفتن دسته آن، به صورت خودکار در حالت استندبای قرار می گیرد. در از بین بردن چین و چروک انواع پارچه موفق ظاهر شده و به علاوه اتو کشی با آن به لطف کابل سه متری آسان تر شده است که البته نباید وزن سنگین آن را نادیده گرفت.

امتیاز: 84/100

مشخصات

* وزن: 1.9 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم
* ظرفیت مخزن: 380 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 200 گرم
* توان مصرفی: 2400w
* قیمت:79.90 پوند

اتو بخار تفال مدل FV9830 Ultimate Pure

شرکت تفال در زمینه تولید اتو دارای آوازه بوده و تاکنون مدل های زیادی را روانه بازار کرده است. اتو بخار تفال مدل FV9830 Ultimate Pure از جمله نسخه هایی است که به دلیل طراحی هوشمندانه، اتوکشی آسان و از بین بردن انواع چین و چروک لباس شهرتی به دست آورده است. اگر وزن سنگین آن را نادیده بگیریم، می توان گفت که این مدل از دو جهت تنظیم دمای دقیق و ظرفیت مناسب مخزن آب گزینه خوبی است و به علاوه با قطع کن خودکار آن، تمامی جوانب احتیاط رعایت می شود.

امتیاز: 84/100

مشخصات

* وزن: 1.45 کیلوگرم
* بخاردهی پیوسته: 55 گرم
* ظرفیت مخزن: 350 میلی لیتر
* بخاردهی لحظه ای: 240 گرم
* توان مصرفی: 3000w
* قیمت: 129.99 پوند

بهترین اتو بخار های موجود در بازار ایران

بهترین اتو بخار های 2020 در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفت اما برخی از مدل های معرفی شده در بازار ایران موجود نیست و نمی توان به آن ها دسترسی داشت و به همین منظور در ادامه تلاش شده تا به معرفی بهترین اتو بخار های موجود در بازار ایران پرداخته شود.

انتخاب بهترین اتو بخار های موجود در بازار ایران بر اساس نظر کاربران، میزان فروش و استقبال مشتریان صورت گرفته و تمامی فاکتورها مانند کارایی، امکانات، قیمت و.. مورد توجه قرار گرفته است.

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998/80

مشخصات


* وزن: 1.25 کیلوگرم
* جنس کف: استیم گلاید
* گنجایش مخزن آب: 320 میلی لیتر
* سیستم ضدچکه: دارد
* توان مصرفی: 2400 وات
* بخاردهی پیوسته: 45 گرم در دقیقه
* بخاردهی لحظه ای: 170 گرم در دقیقه
* قیمت: 1.332.000 تومان

اتو بخار بوش مدل TDA5070GB

مشخصات


* وزن: 2 کیلوگرم
* جنس کف: سرامیک
* گنجایش مخزن آب: 320 میلی لیتر
* سیستم ضدچکه: دارد
* توان مصرفی: 3050 وات
* بخاردهی پیوسته: 50 گرم در دقیقه
* بخاردهی لحظه ای: 200 گرم در دقیقه
* قیمت: 1.809.000 تومان

اتو بخار تفال مدل FV3965

مشخصات


* وزن: 1.3 کیلوگرم
* جنس کف: دوریلیوم
* گنجایش مخزن آب: 270 میلی لیتر
* سیستم ضدچکه: دارد
* توان مصرفی:2400 وات
* بخاردهی پیوسته: 35 گرم در دقیقه
* بخاردهی لحظه ای: 145 گرم در دقیقه
* قیمت: نا مشخص

اتو بخار پارس خزر مدل SI-501

مشخصات


* وزن: 1.093 کیلوگرم
* جنس کف: الماس ضد خش
* گنجایش مخزن آب: 230 میلی لیتر
* سیستم ضدچکه: دارد
* توان مصرفی:2400 وات
* بخاردهی پیوسته: 25 گرم در دقیقه
* بخاردهی لحظه ای: 80 گرم در دقیقه
* قیمت: 555000 تومان

بهترین اتو بخار ایستاده

اتو بخار ها انواع مختلفی دارند که یکی از پر کاربرد ترین آن ها، اتو بخار ایستاده یا بخارگر ها هستند که برای اتو کشی لباس های مجلسی و کت و شلوار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لباس های بسیار حساس را به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می توان در حال عمودی اتو کرد.

کف اتو در این مدل با لباس برخورد نمی کند و در نهایت آسیبی به لباس وارد نمی شود. با توجه به درخواست بالای مخاطبان، در این بخش لیستی از بهترین اتو بخار ایستاده موجود در بازار ایران گردآوری شده است.

برای انتخاب بهترین اتو بخار ایستاده نیز ویژگی هایی مانند طول کابل، توان مصرفی، گنجایش مخزن آب و … مورد بررسی قرار می گیرد که علاوه بر این موارد، باید در هنگام خرید به سری بخاردهی نیز توجه کنید.

ال کا ایران

برچسب ها:

اتوبخار ،تفال ،فیلیپس 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما