قیمت لوازم خانگی تا سه ماه ثابت است

1399/06/10

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مطرح کرد:
قیمت لوازم خانگی تا سه ماه ثابت است
رئیس اتحادیه لوازم خانگی می‌گوید: قیمت ها تا سه ماه آینده ثابت باقی می‌ماند. با شروع ماه محرم دیگر خبری از خرید جهیزیه در بازار لوازم خانگی نیست.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، آغاز ماه محرم به معنی توقف مراسم عروسی در ایران است. از این رو مردم خرید لوازم خانگی مورد نیاز جهزیه را هم متوقف می کنند. فروشندگان این لوازم مجبورند دو ماه محرم و صفر را صبر کنند تا دوباره خرید جهیزیه رونق بگیرد.

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران از بازار این روزهای لوازم خانگی می گوید. او از عدم تخصیص ارز به تولید این ملزومات می گوید. مشکل بزرگی که سد راه تولید کنندگان این کالاهاست.

رئیس این اتحادیه در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی تا پایان سال گران خواهد شد؟ گفت: فعلا تولیدکنندگان لوازم خانگی با مشکل تامین ارز و مواد اولیه دولتی مواجه هستند. وقتی دولتمردان به تولیدکنندگان لوازم خانگی، ارز و مواد اولیه نمی‎‌دهند، چطور می‌توان انتظار داشت قیمتاین کالاها نوسان نداشته باشد. آنچه مسلم است قیمت تا سه ماه آینده ثابت باقی می‌ماند.

اکبر پازوکی به فرارسیدن ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: هیچ کس نمی‌تواند وضعیت فردای بازار لوازم خانگی را پیش‌بینی کند. با شروع ماه محرم دیگر خبری از خرید جهیزیه در بازار لوازم خانگی نیست.

او اظهار کرد: فعلا هیچ خبری در بازار لوازم خانگی نیست. تقاضا برای خرید لوازم خانگی در بازار کاهش یافته است.

در ماه های اخیر به دلیل مشکلات ارزی رشد قیمت این کالاها، بازار فروش فروشندگان لوازم خانگی را در بسیاری از شهرهای کشورمان با رکود کسب و کار و کاهش فروش مواجه کرده است.

آمدخبر
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما