معرفی یخچال فریزر چهار درب ویومی

1399/06/25

معرفی یخچال فریزر چهار درب ویومی
یخچال فریزر چهار درب ویومی همراه با صفحه نمایش هوشمند رونمایی شد.

به گزارش دنیای لوازم خانگی، شرکت ویومی (Viomi) که یکی از شرکت های زیر مجموعه برند چینی شیائومی بوده، در روز گذشته از رونمایی و عرضه یخچال فریزر هوشمند خود خبر داد که این محصول جدید از ظرفیت 451 لیتر بهره می برد.

یخچال فریزر چهار درب جدید ویومی را بشناسید

یخچال فریزر جدید ویومی دارای چهار درب بوده که بر روی یکی از درب های بالایی آن صفحه نمایش هوشمند تعبیه شده است که کاربران از طریق این نمایشگر هوشمند می توانند به تماشای فیلم، گوش دادن به آهنگ و خواندن دستورالعمل ها بپردازند. از مشخصات این نمایشگر هومشند می توان به صفحه لمسی آن اشاره کرد که کار با آن را برای کاربران ساده می سازد. مصرف کنندگان از طریق این صفحه نمایش لمسی یخچال فریزر می توانند دیگر لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل کنند.



ابعاد این یخچال فریزر هوشمند ویومی به عرض 836 میلی متر، به عمق 636 میلی متر و ارتفاع 1830 میلی متر می رسد. فضای داخلی آن دارای ظرفیت 451 لیتر بوده و ظرفیت محفطه های پایینی آن 299 و 152 لیتر است. طراحان این محصول جدید ویومی از پارتیشن های کوچک 15 لایه ای استفاده کرده اند تا ذخیره مواد را به صورت سازمان یافته، آسان کنند.

گفتنی است یخچال و فریزر قابلیت پشتیبانی از یک اپلیکیشن را دارد و کاربران با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند می توانند از راه دور دمای یخچال را تنظیم کنند. همچنین مصرف کنندگان هنگام خرید مواد غذایی می توانند لیست خرید خود را با استفاده از اپلیکیشن موجود بر روی گوشی هوشمند چک کنند.

صفحه نمایش یخچال فریزر جدید ویومی توانایی از بین بردن انواع باکتری ها تا 99.9 درصد را دارد و طراوت و تازگی مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها را حفظ می کند.

این دستگاه هوشمند کمپانی چینی مجهز به کمپرسورهای اینورتر و فن های اینورتر بوده و سطح صدای آن فقط 38 دسی بل است. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و می تواند محصول انتخابی اکثر کاربران از این لحاظ باشد.

یخچال فریزر چهار درب ویومی با قیمت 4.999 یوان (حدود 54.000 روپیه) عرضه خواهد شد، اما در حال حاضر با قیمت 3.299 یوان (حدود 36.000 روپیه) در پیش فروش موجود است.

یخچال فریزر شیائومی در سه مدل عرضه شد

یخچال فریزر شیائومی در سه مدل با عنوان Mijia در تاریخ 25 مه به بازار لوازم خانگی عرضه شد. شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح فناوری چینی بوده که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده ای از سایر محصولات فعالیت می کند. دفتر مرکزی این کمپانی در پکن قرار دارد و نزدیک به 15 هزار نیروی کار در این شرکت مشغول به کار هستند.

شیائومی محصولات متنوعی از جمله گوشی های هوشمند، تلویزیون، روتز، گجت های پوشیدنی را تولید می کند و اخیرا خبر عرضه یخچال فریزر شیائومی منتشر شده است که روانه بازار شده و در دسترس کاربران این برند چینی قرار گرفته است.

لوازم خانگی هوشمند شیائومی در تاریخ 23 مه اعلام کرد که سه مدل یخچال جدید را در روز 25 مه به بازار عرضه می کند.

این مدل ها شامل یخچال فریزر های دو درب می شوند که از فناوری خنک کننده به وسیله هوا (air-cooled) بهره می برند و از دو ظرفیت 170 لیتر و 160 لیتر برخوردارند. همچنین در حال عرضه یخچال فریزر درب هوشمند Mijia همراه با ظرفیت 450 لیتری هستند.

در حال حاضر، شیائومی در مجموع چهار مدل مختلف یخچال فریزر دارد که چهار نوع آن ها یک درب، دو درب، سه درب و چهار درب (دو درب در بالا و دو درب در پایین) را شامل می شوند که آن ها با قیمت 899 یوان چین تا 2.949 یوان به فروش می رسند.

این سه مدل جدید که رونمایی و عرضه شده اند، مجموع این مدل ها را به هفت مدل می رسانند.

شیائومی چهار مدل یخچال فریزر قبلی خود را در اکتبر 2019 عرضه کرده بود که شامل یخچال فریزر دو درب میجیا 160 لیتر، یخچال فریزر سه درب با فناوری air-cooled و ظرفیت 210 لیتر، یخچال فریزر 483 لیتر و یخچال فریزر درب مجهز به مخزن 486 لیتر می شوند.

در هر چهار مدل یخچال فریزر Mijia قفسه های شیشه ای و چراغ های ال ای دی تعبیه شده است. دو مدل از یخچال فریزر های شیائومی از نمایشگر لمسی بهره می برند که در قسمت جلوی درب یخچال نصب شده که کاربران جهت کنترل دما و یا تنظیمات متنوع می توانند از آن استفاده کنند.

تلویزیون شیائومی

ویومی که یکی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی است، اخیرا از تلویزیون هوشمند 5G خود خبر داده است. این تلویزیون شیائومی از فناوری جدید 5G و دوربین دارای هوش مصنوعی بهره می برد.

تلویزیون شیائومی مجهز به صفحه نمایش 75 اینچی و اینترنت اشیاء است. از دیگر مشخصات تلویزیون هوشمند 5G می توان به بلندگوی 100 واتی قدرتمند اشاره کرد که دارای فناوری دالبی آتموس است.

از دیگر محصولات شیائومی می توان به فلاسک، آبمیوه گیری، جاروبرقی بی سیم، ساندبار، جاروبرقی رباتی هوشمند، کتری برقی، پلوپز هوشمند، ریموت کنترل و پارچ تصفیه آب اشاره کرد.

ال کا ایران

برچسب ها:

یخچال فریزر ،ویومی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما