کشف لوازم خانگی قاچاق در زنجان

1399/07/13

کشف لوازم خانگی قاچاق در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: یک دستگاه تریلی حاوی لوازم خانگی قاچاق کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مرتضی ممیزی در ادامه گفت: یک دستگاه تریلی حاوی لوازم خانگی قاچاق با ارزش ریالی پنج میلیارد ریال توسط پلیس و بازرسان تعزیرات حکومتی استان کشف شد. براساس حکم صادره عامل قاچاق ۲۱۸ قلم انواع لوازم‌خانگی در زنجان به پرداخت ۱۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: قاچاق کالا به تولید و اشتغال آسیب وارد کرده و جلوی فعالیت واحدهای تولیدی را می‌گیرد. مقابله با این پدیده شوم جلوی ایجاد اشتغال کاذب را می‌گیرد. بیشترین کالاهای قاچاق در استان زنجان در بخش دخانیات، لوازم خانگی و آرایش و بهداشتی است.

این مسئول با بیان اینکه همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده‌باش هستند، ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی با قاچاق کالا به جد برخورد می‌کند و مقابله با این پدیده شوم جلوی ایجاد اشتغال کاذب را می‌گیرد و باعث فعال شدن واحدهای تولیدی می‌شود.

ممیزی تصریح کرد: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: به ‌علت تاثیر منفی قاچاق در اقتصاد کشور، تعزیرات حکومتی به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌شود.

ایسنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق ،زنجان