اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا

1399/07/19

طی ۷۲ ساعت گذشته انجام شد؛
اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی استان‌ها، در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، چهار میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰ دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چای، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و … به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهر

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما