تلویزیون های جدید سامسونگ سال 2022 معرفی می شوند

1400/09/23

تلویزیون های جدید سامسونگ سال 2022 معرفی می شوند
تلویزیون‌ های MicroLED سامسونگ در سطح بالایی قرار دارند اما از تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ تنها تعداد بسیار کمی از دستگاه‌ تولید می شود تا این شرکت بتواند تقاضای مشتریان خود را برای داشتن یک تلویزیون سطح بالا برآورده نماید.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ به عنوان مجموعه ی بالا رده در سال 2022 معرفی خواهد شد. این تلویزیون های مدرن توسط برخی از فناوری‌ های جدید که توسط نیروگاه فناوری کره توسعه می‌ یابند هدایت می‌ شوند به طور مثال بیشترین خط تولید متعلق به تلویزیون 8K MiniLED خواهد بود و از فناوری Neo QLED برخوردار خواهد شد.

تلویزیون‌ های MicroLED سامسونگ در سطح بالایی قرار دارند اما از تلویزیون 8K مینی LED و 4K اولد سامسونگ تنها تعداد بسیار کمی از دستگاه‌ تولید می شود تا این شرکت بتواند تقاضای مشتریان خود را برای داشتن یک تلویزیون سطح بالا برآورده نماید. این شرکت هنوز درباره تعداد خطوط تولید این تلویزیون ها چیزی اعلام نکرده است اما احتمال این وجود دارد که در این راستا خط تولید های دیگر محصولات را کاهش دهد.

تلویزیون 8K Neo QLED دارای بالا ترین سطح کیفیت برای پخش تصاویر است که بعد از تلویزیون های OLED 4K به عنوان تلویزیون با کیفیت شناخته می شود. فناوری Neo QLED برای صفحه نمایشگر ها قرار است توسط Samsung Display ارائه شود.

سامسونگ همچنین در حال توسعه ظرفیت خود برای تولید پنل های OLED است به همین دلیل همکاری سامسونگ و ال‌ جی به احتمال زیاد تا سال 2024 پایان می‌یابد.

ال کا ایران

برچسب ها:

تلویزیون ،سامسونگ 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما