تاکید بر صادرات لوازم خانگی داریم

1400/11/20

تاکید بر صادرات لوازم خانگی داریم
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه ما صنعت لوازم خانگی را تنها برای مصرف داخل نمی‌بینیم، گفت: به طور قطع یکی از گام‌های اساسی ما صادرات است و در اصفهان به این نکته تاکید داریم.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، امیرحسینی کمیلی، در آیین افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان، اظهار کرد: بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان یکی از دستاوردهای فجر انقلاب اسلامی است.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری برای استفاده از تولیدات داخل و به ویژه لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: البته گلایه‌مندی ایشان در زمینه گلایه مردم در خصوص کیفیت و قیمت تولیدات داخلی است که باید به این دو نکته توجه داشته باشیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه ما صنعت لوازم خانگی را تنها برای مصرف داخل نمی‌بینیم، تصریح کرد: به طور قطع یکی از گام‌های اساسی ما صادرات است و در اصفهان به این نکته تاکید داریم.

وی افزود: انتظار داریم لوازم خانگی تولیدی اصفهان بخش مهمی از صادرات کشور را به خود اختصاص دهد تا افتخاری برای کشور و استان باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاهی که امروز افتتاح می‌شود، بیشترین تولیدات داخلی را به نمایش می‌گذارد.

علیرضا مرتضوی با بیان اینکه در بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان، ۸۴ شرکت از هشت استان کشور تولیدات و دستاوردهای ملی و درون کشوری را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: این برای ما همان تجربه اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم با عرضه و نمایش محصولات که به سختی به دست آمده، مصرف کنندگان قدر این روزها را دانسته و از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه شرکت‌ها و برندهای معتبر ایرانی حضور دارند که بیشترین محصولات این نمایشگاه، دستاورد همین شرکت‌های داخلی است و ما به آن افتخار می‌کنیم.

همچنین نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در آیین ربان چینی این نمایشگاه، گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت برای حمایت از تولیدات داخلی، سنگ تمام گذاشته و بنای حمایت از تولیدات داخل را دارد.

محمدتقی نقدعلی افزود: به‌عنوان نماینده استان اصفهان در بازدید از برخی صنایع داخلی، انصافا رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی داخلی بسیار قابل توجه و ویژه بوده است.

وی به موضوع آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اشاره کرد و گفت: بنا بود به جای این طلب، واردات لوازم خانگی به ایران آزاد شود، اما مقام معظم رهبری و مجلس این موضوع را قبول نکردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه نشان از افق بلند صادراتی و تصاحب بازارهای همسایگان است.

وی البته گفت: گلایه‌مندی مقام معظم رهبری مربوط به قیمت لوازم خانگی با وجود حمایت از این صنعت بود که امروز صنعتگران باید رضایت مقام معظم رهبری را حاصل کنند، چراکه ایشان گلایه مردم را هم درباره صنعت خودرو و هم در لوازم خانگی اعلام کرده‌اند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم اگر صنعتگران داخلی به رضایت مردم توجه کنند، در بلندمدت به نفع و سود خواهند رسید، چراکه گران‌فروشی ممکن است در کوتاه مدت موجب سود شود، اما در بلندمدت به ضرر صنعت است.

ایسنا
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما