کشف انبار احتکار لوازم خانگی در سمنان

1400/12/14

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در سمنان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف انبار احتکار پنج میلیاردی لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، احمد حاج پروانه، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در انباری واقع در شهرستان سمنان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با مشارکت مأموران پلیس اطلاعات و امنیت بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با تحقیقات گسترده و اقدامات تخصصی، موضوع از سوی پلیس تأیید شد و هماهنگی لازم با مراجع قضایی برای بازرسی از انبار موردنظر که در ظاهر محلی مسکونی بود به عمل آمد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان افزود: در این بازرسی، تعداد ۵۵ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، بخاری، آبگرمکن، کولر و اجاق گاز احتکار شده کشف و مشخص شد این محل در سامانه سازمان صنعت معدن و تجارت به‌عنوان انبار کالاهای لوازم خانگی ثبت نشده است.

حاج‌پروانه از دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش ریالی لوازم احتکاری را بالغ‌بر پنج میلیارد ریال اعلام کردند.

وی از تشدید برخورد پلیس با اینگونه اقدامات غیرقانونی خبر داد و گفت: هموطنان می توانند با مشاهده هرگونه احتکار، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرده و مطمئن باشند، پلیس با قاطعیت و در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

فارس

برچسب ها:

لوازم خانگی ،احتکار 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما