خانه هوشمند هایر با افزایش درآمد سود کمی را تجربه کرد

1399/09/05

خانه هوشمند هایر با افزایش درآمد سود کمی را تجربه کرد
خانه هوشمند هایر طی 9 ماه اخیر با کاهش 17.2 درصد سود سالانه به 6.3 میلیارد یوان (940 میلیون دلار) رسیده و درآمد کمپانی هایر با افزایش 2.8 درصد نسبت به سال گذشته به 154 میلیارد یوان رسیده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، طبق گفته شرکت هایر این کمپانی چینی، خانه هوشمند آن با توجه به افزایش درآمدی که طی سال جاری کسب کرده با کاهش سود چشمگیری روبرو شده است. این شرکت در فهرست شانگهای از یخچال فریزر تا لوازم آشپزخانه را در سطح جهانی به فروش رسانده که ماشین لباسشویی در سه ماهه اول جزو محصولات پرفروش این شرکت در بازار لوازم خانگی چین قرار گرفت.

طی ماه های ژانویه تا سپتامبر، سهام بازار ماشین لباسشویی برند هایر که از طریق فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و آفلاین در چین فروخته شده به ترتیب به 39.4 و 39.9 درصد افزایش یافته است.

همچنین محصولات هوشمند این کمپانی در خارج از کشور چین عملکرد خوبی داشته و در لیست پنج فروشنده آنلاین لوازم خانگی در استرالیا قرار گرفته که آمار فروش خالص این شرکت هنوز ارائه نشده است.

با اکوسیستم خانه هوشمند هایر بیشتر آشنا شوید

اکوسیستم خانه هوشمند کمپانی هایر به منظور استفاده همه خانواده طراحی شده و قرار است در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

شرکت هایر را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم خانگی چینی دانست که در CES 2020 لاس وگاس حضور پیدا کرده و بیش از 40 مدل محصول را با خود به این نمایشگاه بزرگ آورده است.

خانه هوشمند موضوع اصلی محصولات هایر در CES 2020 بود. این تولید کننده چینی با رویکرد منحصر به فرد خود برای زندگی در خانه های هوشمند و اکوسیستم پیشگامانه محصولات خود را طراحی می کند.

هوانگ چنگ یکی از مدیران بخش محصولات هوشمند هایر بیان داشت: شرکت هایرهمواره در تلاش بوده تا پیشگام صنعت باشد و مرزهای ممکن را تحت فشار قرار دهد. اکوسیستم ما لوازم خانگی هوشمند را از سبد خرید برند بزرگ ما جمع آوری می کند و خانواده های بیشتری را قادر می سازد از یک زندگی خوب با فناوری IoT لذت ببرند.

چشم انداز هایر همچنین از زندگی سبز و سالم پشتیبانی می کند. خانه هوشمند کمپانی هایر که در سال 2019 راه اندازی شد در سراسر جهان محبوبیت گسترده ای پیدا کرد. تا به امروز، اکوسیستم خانه هوشمند حدود 20 میلیون کاربر در سطح جهان دارد که از این تعداد 13.3 میلیون نفر در آسیا، 4.16 میلیون نفر در آمریکا، 1.4 میلیون نفر در اروپا و یک میلیون نفر در استرالیا هستند.

ال کا ایران