کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در قشم

1401/02/01

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در قشم
با تلاش پلیس امنیت اقتصادی قشم در بازرسی از یک انبار هزار و 850 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 180 میلیارد ریال کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز با اعلام این خبر گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق روز گذشته حین گشت زنی در یکی از روستاهای حاشیه ای این شهرستان یک انبار و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر هزارو 850 قلم انواع لوازم خانگی از نوع یخچال، کولر، ماشین ظرف شویی و ماشین لباسشویی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به این که قاچاق کالا موجب کندی چرخه اقتصاد و از بین رفتن تولیدات داخلی می شود، پلیس با جدیت و اقتدار قاچاقچیان، قانون شکنان و مخلان نظم اقتصادی برابر قانون برخورد می کند.

فارس
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما