ارزان ترین آبمیوه گیری های کنوود چند؟

1402/01/29

ارزان ترین آبمیوه گیری های کنوود چند؟
با افزایش قیمت لوازم خانگی همه به دنبال باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین گزینه موجود در بازار می‌گردند.
آبمیوه‌گیری که یکی از لوازم برقی حساس است، از ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار است و برای یک خرید خوب لازم است که معیارهای خاصی را مد نظر قرار داد. کنوود یکی از معروف‌ترین‌ برندها در زمینه تولید لوازم خانگی است که آبمیوه‌گیری‌های متنوع و باکیفیت تولید می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارازن‌ترین آبمیوه‌گیری‌های کنوود می‌پردازد:

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02

این مدل یکی از آبمیوه‌گیری‌های تک‌کاره است و برای مصارف خانگی مناسب است. این دستگاه دارا توان مصرفی 800 وات است و قابلیت تنظیم سرعت دارد. تیغه به کار رفته از جنس استیل ضدزنگ باعث دوام این محصول در طی زمان می‌شود. سیستم ضد چکه در این محصول به کار رفته است و پایه ضد لغزش از افتادن دستگاه در حین کار جلوگیری می‌کند. محفظه آبمیوه‌گیری و ظرف تفاله جدا از هم قرار گرفته‌اند. این دستگاه به قیمت یک میلیون و هشتصد و نود هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP500WH

این آبمیوه‌گیری تک‌کاره کنوود با توان مصرفی 700 وات تولید می‌شود. قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت وجود دارد. تیغه‌های این آبمیوه‌گیری از استیل تیز ضدزنگ است و به راحتی می‌تواند میوه‌های سفت و حتی و قطعات یخ را خرد کند. دهانه آبمیوه‌گیری 75 میلی‌متر است و به راحتی می‌توان میوه‌ها را بدون نیاز به خرد کردن به قطعات کوچک‌تر از آن عبور داد. تمامی قطعات این دستگاه به جز بدنه اصلی قابلیت جدا شدن و شست و شو دارند. ظرفیت مخزن تفاله این دستگاه دو لیتر است و امکان آبمیوه‌گیری راحت بدون نیاز به خالی کردن مداوم ظرف را فراهم می‌کند. این مدل به قیمت دو میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02

این آبمیوه‌گیری تک‌کاره با توان مصرفی 800 وات تولید می‌شود. این دستگاه دارا دو سرعت قابل تنظیم است. همه قطعات غیربرقی این دستگاه قابلیت جدا شدن و شست و شو دارند. به کار رفتن پایه ضد لغزش در این محصول، ایمنی و تمرکز دستگاه را هنگام استفاده افزایش می‌دهد. این آبمیوه‌گیری دارا مخزن تفاله و پارچ برای جمع‌آوری آبمیوه‌ است. تیغه استیل ضد زنگ این دستگاه امکان آبمیوه‌گیری از هر نوع میوه را فراهم می‌کند. مخزن آبمیوه‌گیری این دستگاه 0.85 لیتر است. برخورداری از سیستم ضد چکه از دیگر مزایا و امکانات این دستگاه است. این آبمیوه‌گیری به قیمت دو میلیون و 165 هزار تومان قابل تهیه است.

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP010

این آبمیوه‌گیری تک‌کاره دارا قدرت موتور 340 وات است. و مخزن آبمیوه‌ آن 0.6 لیتر ظرفیت دارد. ظرفیت مخزن این دستگاه طوری است که در هر وعده یک تا دو لیوان آبمیوه می‌توان تهیه کرد. بدنه این مدل از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده است و وزن کم این دستگاه امکان جا به جایی راحت آن را فراهم می‌کند. تیغه‌های تیز این دستگاه امکان آبمیوه‌گیری سریع و راخت هر نوع میوه‌ای را فراهم می‌کند. این مدل به قیمت دو میلیون و چهارصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500

این آبمیوه‌گیری از انواع تک‌کاره است و با قدرت موتور 700 وات به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه مخزن تفاله جدا دارد و پارچ آبمیوه آن با ظرفیت دو لیتر از جنس شیشه نشکن است. دهانه 75 میلی‌متری این دستگاه امکان آبمیوه‌گیری میوه‌های بزرگ‌تر بدون نیاز به خرد کردن به قطعات کوچک‌تر را فراهم می‌کند. این مدل دارا دو سرعت قابل تنظیم است. از سیستم ضد چکه بهره‌مند است. این آبمیوه‌گیری به قیمت دو میلیون و 540 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.