ارزان ترین آبمیوه گیری پاناسونیک چند؟

1402/01/29

ارزان ترین آبمیوه گیری پاناسونیک چند؟
با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که اقتصادی‌ترین گزینه موجود را خریداری کنند.
آبمیوه‌گیری‌ها در انواع مختلف تک‌کاره و چندکاره تولید می‌شوند. معیارهایی مانند جنس تیغه، قدرت موتور، میزان مصرف انرژی و جنس بدنه در تعیین قیمت آبمیوه‌گیری تاثیر دارند. پاناسونیک یکی از بهترین برندهای در زمنیه تولید آبمیوه‌گیری است.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک می‌پردازد:

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ41

این آبمیوه‌گیری چهارکاره یکی از بهترین و ارزان‌ترین آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک در بازار است. این دستگاه دارا توان موتور هزار و 800 وات است و دو مخزن آبمیوه و تفاله دارد که به طور جداگانه از هم قرار گرفتند. ظرفیت پارچ این مدل یک و نیم لیتر است و تیغه آن قابلیت چرخش معکوس دارد. لوله خروجی این دستگاه و پارچ آبمیوه‌گیری آن به طوری طراحی شده‌اند که آبمیوه مستقیما وارد پارچ شود و به بیرون چکه نکند. این آبمیوه‌گیری با قیمت دو میلیون و 600 هزار تومان قابل تهیه است.

آبمیوه‌ گیری پاناسونیک مدل KJ 8900

این آبمیوه‌گیری دارا طراحی زیبایی است که در مخزن آبمیوه و تفاله آن به طور جداگانه از هم قرار گرفته‌اند. جدا بودن مخزن‌ها باعث راحت شدن فرآیند نظافت و در اختیار گذاشتن ظرفیت بیشتر می‌شود. تیغه اصلی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است. از لوازم جانبی این دستگاه مخزن تفاله آبمیوه‌گیری، آسیاب، مخلوط‌کن و پارچ هستند. توان موتور این دستگاه هزار و 800 وات است. این مدل به قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل MJ-H100

این آبمیوه‌گیری دارا توان 400 وات است و استیل آن از نوع ضدزنگ است. دهانه ورودی این آبمیوه‌گیری 58 میلی‌متر است. مخزن این دستگاه دارا نیم‌لیتر ظرفیت است و تفاله‌های میوه در مخزنی جدا به ظرفیت یک و نیم لیتر جمع می‌شوند. پایه‌های ضدلغزش این دستگااه امکان کار کردن بدون ترس از واژگون شدن این دستگاه را می‌دهد. این مدل از قابلیت بدون چکه بهره‌ می‌برد. این آبمیوه‌گیری به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه‌ گیری پاناسونیک مدل A-M0396

این آبمیوه‌گیری چهار کاره از تیغه و فیلتر استیل ضدزنگ برخوردار است. زاویه تیغه‌ها طوری طراحی شده است که عملکرد دستگاه را تا حد زیادی بالا می‌برد. این دستگاه دارا موتور با توان هزار و 800 واتی است و مخزن آبمیوه‎گیری آن یک و نیم لیتر ظرفیت دارد. این دستگاه علاوه بر آبمیوه‌گیری، با اضافه کردن قطعات دیگر تبدیل به مخلوط‌کن و آسیاب می‌شود. این مدل به قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رود.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل My-629c

این آبمیوه‌گیری چندکاره از بدنه مستحکم از ترکیب استیل ضدزنگ و پلاستیک مشکی‌رنگ ساخته شده است. این دستگاه علاوه بر آبمیوه‌گیری، کاربرد مخلوط‌کن و آسیاب را نیز دارد. قطر دهانه 85 میلی‌متری این مدل به امکان این عبور دادن میوه‌های بزرگ‌تر بدون نیاز به خرد کردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر را فراهم می‌کند. موتور این محصول توان هزار و هشتصد واتی دارد. این آبمیوه‌گیری به قیمت سه میلیون و هشتصد هزار تومان قابل تهیه است.