هایسنس دومین فروشنده بزرگ تلویزیون

1402/02/03

هایسنس دومین فروشنده بزرگ تلویزیون
بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار Omdia، هایسنس در سال 2022 با افزایش 16.1 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن یعنی سال 2021 ، رتبه دوم را در فروش جهانی تلویزیون کسب کرد و انتظار می رود این روند در سال 2023 هم ادامه داشته باشد.
این شرکت در سال‌های اخیر از طریق حمایت مالی از رویدادهای ورزشی بزرگ در سطح جهانی، از جمله جام جهانی فوتبال 2022 در قطر و مسابقات یورو 2020، به معرفی بیشتر برند خود پرداخته و بازار فروش گسترده تری را ازآن خود کرده است.

آمارهای شرکت مشاوره ای All View Cloud یا AVC که در زمینه لوازم خانگی تخصص دارد نشان می دهد میزان فروش تلویزیون در سال گذشته به 36.34 میلیون دستگاه در سراسر کشور چین رسیده است که این رقم در مقایسه با سال 2021، حدود 5.2 درصد کاهش داشته است. طبق این گزارش، درآمد فروش مربوطه درمجموع به 112.3 میلیارد یوان (16.3 میلیارد دلار) رسیده است که نشان از کاهش 12.9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2021 دارد. با این حال این موضوع برای همه برندها صدق نمی کند و به عنوان مثال هایسنس روند متفاوتی را طی کرده و میزان فروش تلویزیون این شرکت در سال 2022 بالا رفته است.

پنگ جیان فنگ، دبیرکل اجرایی انجمن صنعت ویدیو چین، گفت: بخش لوازم الکترونیکی مصرفی در سال جاری شاهد رونق خواهد بود و درآمد فروش تلویزیون داخلی در سال 2023 حدود 120 میلیارد یوان پیش بینی می شود که افزایش 5 برابری را نسبت به 2022 نشان می دهد.

داده‌های شرکت تحقیقاتی China Market Monitor Co Ltd هم نشان می‌دهد که فروش تلویزیون 5.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و به 8.48 میلیون دستگاه در سه ماهه اول سال 2023 رسیده است.

ژائو میمی یکی از محققان این شرکت گفت: چین مجموعه ای از اقدامات محرک مانند تشویق به جایگزینی لوازم خانگی قدیمی با وسایل جدید و تقویت مصرف لوازم خانگی سبز و هوشمند در مناطق روستایی را برای تحریک مصرف به کار گرفته است.

وی افزود: تقویت تقاضای داخلی، اولویت اصلی برای تضمین رشد اقتصادی باثبات است. اقدامات تشویقی برای پوشش هزینه های لوازم خانگی نه تنها تقاضای مردم برای محصولات باکیفیت بالاتر را برآورده می کند، بلکه تحول هوشمندانه صنعت لوازم خانگی را نیز پیش می برد.

تسنیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما