استفاده از محدودیت واردات برای گرانی

1402/03/01

استفاده از محدودیت واردات برای گرانی
تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید از محدودیت واردات برای گرانی استفاده کنند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از محدودیت واردات لوازم خانگی برای افزایش قیمت استفاده کنند، گفت: در صورت بی توجهی تولیدکنندگان به ارتقای کیفیت و قیمت، ممکن است برای تنظیم بازار واردات نیز صورت گیرد.

روح اله عباس پور درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: با بدقولی برخی شرکت‌های کره‌ای تولیدکننده لوازم خانگی، بر حمایت از تولیدات داخل تاکید شد و مردم نیز با تغییر رویکرد به سراغ خرید کالای ایرانی رفتند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: تولید لوازم خانگی رشد مناسبی داشت و مردم نیز خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار دادند بنابراین انتظار می‌رود که تولیدکنندگان لوازم خانگی بازار را انحصاری در نظر نگیرند و از این شرایط سوءاستفاده نکنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: تولیدکنندگان نباید از محدودیت واردات لوازم خانگی برای افزایش قیمت استفاده کنند و مصرف‌کنندگان را با چالش روبه رو کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان باید از شرایط کنونی به عنوان یک فرصت برای بهبود کیفیت و تلاش برای کاهش قیمت تمام شده تولید استفاده کنند، تصریح کرد: تولیدکنندگان لوازم خانگی اگر در حوزه ارتقای کیفیت و توجه به قیمت کم‌لطفی کنند، ممکن است برای تنظیم بازار واردات نیز صورت گیرد.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما