نگاه جهانی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی

1402/04/31

نگاه جهانی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: نگاه تولیدکنندگان لوازم خانگی باید جهانی باشد تا با تولید محصول باکیفیت، ارزان قیمت و رقابت پذیر به بازارهای جهانی راه یابند.
سیدجواد حسینی کیا درباره وضعیت بازار لوازم خانگی و برخی گله‌مندی‌های مصرف‌کنندگان مبنی بر گرانی این محصولات، گفت: در حال حاضر در همه حوزه‌ها از لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو تا محصولات موردنیاز صنعت ساختمانی نیازمند اعمال نظارت جدی از سوی دستگاه های نظارتی هستیم.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی یکی از ریشه‌های این موضوع را عدم راه‌اندازی سامانه جامع تجارت دانست و ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه‌ها امکان رصد زنجیره تولید، واردات و توزیع از ابتدا تا انتها ایجاد می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی بر بازار، اضافه کرد: با تشدید نظارت بر بازار از یک سو بستر ارتقای کیفیت لوازم خانگی فراهم می‌شود و از سوی دیگر از افزایش قیمت‌های بی‌ضابطه جلوگیری خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هدف تولیدکنندگان لوازم خانگی باید علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، جذب بازاهای جهانی نیز باشد و این مهم تنها در صورتی محقق خواهد شد که محصولات تولیدی از نظر کیفیت بتوانند با لوازم خانگی جهانی رقابت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان باید با کاهش هزینه‌های سربار، قیمت تمام شده لوازم خانگی تولیدی را کاهش دهند تا مصرف‌کننده داخلی نیز توان خرید داشته باشد، تصریح کرد: نگاه تولیدکنندگان لوازم خانگی باید جهانی باشد تا با تولید محصول باکیفیت، ارزان قیمت و رقابت پذیر به بازارهای جهانی راه یابند.

خانه ملت
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما