تعمیرات گوشت کوب برقی بوش

1402/05/16

تعمیرات گوشت کوب برقی بوش
امروزه با پیشرفت تکنولوژی برقی در ساخت لوازم خانگی گوشت کوب برقی نیز ساخته شده است که در کمترین زمان و با کمترین انرژی غذا را له می کند.
گوشت کوب برقی بوش نیز یکی از برندهای گوشت کوب برقی است که از نظر زیبایی و کاربردی بسیار منحصر به فرد بوده و عملکرد آن رضایتمندی زیادی در سراسر جهان دارد. در ادامه با خدمات تعمیر گوشتکوب برقی بوش BOSCH همراه باشید.

عیب یابی و تعمیر گوشت کوب برقی بوش

در صورت رعایت نکردن موارد و اصول ایمنی، این دستگاه دچار معایبی خواهد شد که شایع ترین آنها شامل مواردی از جمله، روشن نشدن و کار نکردن دستگاه، خرابی برد دستگاه، صدای ناهنجار و لرزش، به درستی له نکردن غذا و خرابی تیغه ها است.

روشن نشدن گوشت کوب برقی بوش

یکی از مراجعات اصلی برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش به خاطر روشن نشدن این وسیله است. دلایل مختلفی برای روشن نشدن گوشت کوب برقی وجود دارد؛ در بدترین حالت ممکن است برد دستگاه سوخته باشد و در خوشبینانه‌ترین حالت احتمالاً کابل برق دچار قطعی شده باشد. برد دستگاه عموماً به دلیل اتفاقاتی همچون ضرب دیدن یا شوک دیدن از نوسانات برق شهری دچار خرابی می شود؛ همچنین علاوه بر مشکل در کابل، احتمال خرابی دکمه پاور را نیز نباید منتفی دانست زیرا شما همواره با دکمه گوشت کوب برقی در حال کار هستید.

چرا گوشت کوب برقی غذا را درست له نمی کند؟

این موضوع یکی دیگر از مواردی است که گذر شما را به تعمیر گوشت کوب برقی می کشاند؛ این موضوع به خرابی درب گیربکس گوشت کوب برقی برمی گردد. درب گیربکس یکی دیگر از قسمت های گوشت کوب برقی است که روی ظرف قرار گرفته و درون آن چرخ دنده هایی قرار دارد. اگر مواد غذایی خیلی سفت یا بسیار چسبنده درون ظرف بریزید، چرخ دنده های درب گیربکس دچار آسیب می شود؛ ضمن اینکه دامنه صدمات می تواند از این هم فراتر رفته و به تیغه های دستگاه و همچنین موتور آن هم برسد. بنابراین خارج از توان دستگاه و ظرفیت از آن کار نکشید.

ایرادهایی مرتبط با موتور دستگاه

از دیگر مواردی که می تواند شما را نیازمند دریافت خدمات تعمیر گوشت کوب برقی کند، خرابی موتور است؛ در چنین وضعیتی شما دستگاه را به برق می زنید اما شاهد نچرخیدن تیغۀ آن خواهید بود. دلایل مختلفی برای نچرخیدن تیغۀ گوشت کوب برقی وجود دارد، اینجا باید بدترین سناریو یعنی احتمال نیم سوز شدن یا حتی سوختن موتور را در نظر گرفت.

موتور دستگاه از کوپل ها و قطعاتی تشکیل شده است که ممکن است در صورت وارد آمدن ضربه یا داغ شدگی آن را دچار آسیب کنند. در چنین حالتی امکان چرخش موتور از دست می رود و تیغۀ دستگاه حرکت نخواهد کرد. البته نچرخیدن تیغه می تواند به مورد قبلی یعنی آسیب دیدن درب گیربکس و حتی خود تیغه هم مرتبط باشد.

نکته پایانی

استفاده از تکنولوژی های به روز تا حدودی سبب پیچیدگی و تخصصی شدن تعمیرات گوشت کوب برقی با برندهایی همچون بوش شده است. اما جدای از ساختار و نحوه کار اجزای مختلف گوشت کوب برقی که نیازمند تسلط و آگاهی از مدل های مختلف این برند و تجارب قبلی کار بر روی آن‌هاست، به طور کلی سرویس و تعمیرات گوشت کوب برقی مولینکس ، گوسونیک، تفال، به خصوص برندی همچون بوش می بایست تنها به متخصص آن برند ارجاع داده شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص می سپارید، اشکال آن بر اساس دستورالعمل های کارخانه و به صورت استاندارد بر طرف خواهد شد. این امر از تشدید مشکل، بروز مشکلات دیگر یا تکرار همان مشکل پس از مدتی جلوگیری می کند.

تیم حرفه ای شرکت آریابهکار متخصص در تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیر گوشت کوب برقی خدماتی مطلوب، مقرون به صرفه و بادوام را در اسرع وقت به شما ارائه دهد؛ ما معتقد به رضایت مشتری به عنوان هدف و غایت یک شرکت تعمیراتی هستیم همچنین ما اطمینان از استفاده طولانی مدت از محصولی سالم را به شما خواهیم داد.

خبرآنلاین
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما