1397/10/30

وزارت صنعت به فکرتفویض برخی تصدی ها
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با همفکری با خانه های صنعت، معدن برخی از تصدی های قابل واگذاری وزارتخانه، تفویض می شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سعید زرندی در نشست با تعدادی از روسای خانه های صنعت ، معدن استانها که به منظور بررسی چگونگی تفویض اختیارات قابل واگذاری در محل وزارتخانه برگزار شد افزود: با همفکری و تفاهم با خانه های صنعت و معدن ،برخی محورهای قابل تفویض مشخص می شود و به صورت آزمایشی در چند استان اجرایی می شود و بعداز مدتی در در تمام کشور انجام خواهد شد.

وی گفت : معتقدیم بخش خصوصی و تشکل ها می توانند امور مهمی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده بگیرند .

زرندی تاکید کرد : سیاست گذاری باید توسط ذی نفعان اصلی صورت بگیرد و نهادهای واسطی مثل خانه صنعت و معدن می تواند در این راه ، نقش مهمی ایفاء کند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در همه تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها نظرات بخش خصوصی خصوصاً خانه صنعت و معدن اخذ می شود.

وی گفـت : آمـوزش واحدهای صنعتی از موضوعات مهمی است که خانه های صنعت و معدن استان ها می تواند در این خصوص نقش پر رنگتری داشته باشند.

زرندی با اشاره به رابطه خوب و منطقی خانه های صنعت و معدن با اتاق های بازرگانی افزود : در فرایند سیاست گذاری آمادگی کامل داریم با همفکری این دو تشکل بزرگ، همراه شویم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد:خانه های صنعت و معدن باید تقویت شوند و در این شرایط خاص اقتصادی که در کشور حاک است با نگاه جدید، باید نقش آفرین کنند.

در ایـن جلسـه تعـدادی از روسای خانههای صنعت و معدن استانها با ارائه گزارشی از اقدامات و توانمندی های موجود در این تشکل ، آمادگی خود را برای قبول برخی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را اعلام کردند. در این جلسه مقررشد موارد قابل و تفویض در کارگروهی بین خانه صنعت ومعدن و وزارتخانه مشخص شود.

شاتا

برچسب ها:

بخش خصوصی ،وزارت صنعت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما