1397/11/02

ارزیابی بازار ویتنام برای صادرات
همایشِ بررسی صدور محصولات استان چهارمحال و بختیاری به کشور ویتنام در مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در این همایش رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام ، ضمنِ تشریحِ بازار این کشور به تبیین راهکارها و شیوه‌های صادرات کالا به کشور ویتنام پرداخت.
علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به استقبالِ متولیانِ بخش‌های مختلفِ اقتصادی و صنعتی چهارمحال و بختیاری از این همایش، افزود: واحدهای مختلفِ صنعتی نیز به منظور آگاهی از شیوه‌های صادرات کالا به کشور مذکور، ابهامات و موانعِ موردِ نظرِ خویش را در قالب پرسش و پاسخ با "رایزنِ بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام" مطرح کردند.
وی خاطرنشان کرد: در پایانِ این همایش ، "رایزنِ بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام" از بازارچه‌ی صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری و همچنین برخی واحدهای مستعد در زمینه‌ی صادراتِ محصولاتی نظیر خوراک آبزیان، کالاهای پلاستیکی، نخ پلی‌استر و مخزن‌های گازی جهت ارزیابی برای شرکت در نمایشگاه‌ بهاره‌ی هانوی بازدید کرد.
شفیع‌زاده گفت: با توجه به اینکه دو خوشه‌ی صنعتی گز و خاتم از جمله خوشه‌های بومی و ارزشمند چهارمحال و بختیاری در زمینه‌ی صادرات است؛ مقدماتِ تشریک مساعی در راستای توسعه‌ی صادرات این دو محصولِ اختصاصی استان نیز فراهم شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ به منظور بهبود و ارتقای صادرات این استان، زمینه‌ی بازدید یک هیأت تجاری- بازرگانی چهارمحال و بختیاری از کشور ویتنام فراهم شود.

صداوسیما

برچسب ها:

صادرات ،ویتنام ،همایش ،صنعت 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما