توقیف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق

1397/04/12

توقیف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق
کامیون حامل لوازم خانگی خارجی به ارزش 3 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان شهرضا توقیف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سرهنگ محمدحسین بابا کلانی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 550 کارتن لوازم خانگی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد به دستگیری راننده خودرو در این رابطه اشاره و بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان 3 میلیارد ریال اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
همچنین، فرمانده انتظامی لرستان از کشف تعدادی لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش 1 میلیارد ریال در شهرستان چگنی خبر داد.
حاجی محمد مهدیان نسب در این راستا بیان کرد: ماموران گشت آگاهی در آزادراه خرم زال در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با کالای قاچاق 5 دستگاه خودرو سواری را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور 22 دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل 11 دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، 5 مایکروفر ، 6 کولر گازی و تلویزیون را کشف و 5 نفر دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد : کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار مهدیان نسب در پایان گفت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب ها:

قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما