1397/11/07

صادرات رویکرد جدید لوازم خانگی فادر
قائم مقام برندفادر اظهار داشت: ما درسال 97در برند فادر، افزایش تولید جاروبرقی وتنوع این محصول استراتژیک را داشتیم، کیفیت محصولات فادر را افزایش دادیم ویکی از بهترین آزمایشگاه‌های جاروبرقی کشور را توانستیم تاسیس کنیم.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مجید عبدالهی عنوان داشت: به دلیل مشکلات و معضلات اقتصادی که در سال جاری شاهد بودیم، روش‌های جدیدی را درقسمت فروش خود درنظر گرفتیم و توانستیم فروش خود را دربازار حفظ کنیم وخوشبختانه تمام تلاش خود را انجام دادیم تاحتی یک روز هم کارخانه تعطیل نشود وتعطیلات تابستانه هم نداشتیم!

ایشان دررابطه بانمایشگاه لوازم خانگی بیان داشت: نمایشگاه لوازم خانگی امسال برندفادر حضور باقدرتی داشت و خوب هم عمل کردیم اما یکی ازمعضلات ما در نمایشگاه امسال این بود که غرفه ما را درسالنی قرار داده بودند که 90درصد آن سالن قطعه فروش بودند وبرخی شرکت‌ها را که نورچشمی هستند درسالن‌های خوب مستقر کرده بودند.

عبدالهی ادامه داد: برای نمایشگاه هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند و ازنکات ضعیف نمایشگاه عدم اطلاع رسانی درمورد نمایشگاه است، مدیریت جالبی ندارد، موارد سرقت ازغرفه‌ها معضل بزرگی شده و از خود ما نیز جاروبرقی سرقت کردند و وقتی اعتراض کردیم پاسخ دادند که این جاروبرقی درمدار دوربین نبوده.! استقبال کلی ازنمایشگاه امسال ضعیف بود اما استقبال تجارعراقی و افغانستانی نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بود. شعارنمایشگاه امسال نیز فوق‌العاده مضحک بود، شرایط ما به شکلی هست که نه می‌توانیم کالا وارد کنیم و نه کالاصادر کنیم و بعدشعار نمایشگاه پنجره‌ای روبه جهان بود!

قائم مقام برندفادر دررابطه باخدمات این برندتاکید داشت: برندفادر بدون اغراق بزرگترین زنجیره خدمات پس ازفروش کشور را داراست، خدمات فادر به اسم شرکت تاپ سرویس فعالیت دارد وخدمات محصولات مختلف راجدا کرده‌ایم. یعنی ماهیچ سرویسکاری را نداریم که دو محصول فادر را سرویس انجام دهد، هرمحصول سرویسکار مختص به خود را دارد.

عبدالهی ادامه داد: در موضوع تامین قطعات برندفادر، دردورترین نقاط کشور هم که باشد حداکثر 48ساعت تامین قطعه می‌کنیم. ما در برندفادر برای هرپارت تولید، دودرصد قطعه درنظر میگیریم و همان زمان ذخیره میکنیم و به هیچ عنوان جای نگرانی دررابطه با کمبود قطعات در برندفادر نخواهیم داشت.

وی درتشریح برنامه‌های آینده فادر گفت: برندفادر برنامه‌های متنوعی را در آینده دارد، برندفادر وارد سیستم طرح حاتم شده و مردم می‌توانند راحتتر محصولات فادر را خریداری کنند، طرح حاتم طرحی هست که مردم به راحتی می‌توانند اقساطی خرید کنند و تا 20روز آینده اجرایی خواهد شد و هم‌اکنون آخرین مراحل جاگذاری پوزهای این طرح درسراسر کشور و در نمایندگی‌های فادر درحال اجراست، صادرات به کشورهای عراق و افغانستان را داریم که ان شاالله بنا داریم تا این صادرات راگسترش دهیم و حتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات داشته باشیم و خطوط تولیدفادر را گسترش خواهیم داد.

برندفادر تنها تولیدکننده کولرگازی هست که کاملا ایرانی می‌باشد و امسال تعداد محدودی به عنوان پیش تولید واردبازار کردیم و بازخورد بسیارخوبی گرفتیم و هیچگونه خرابی یا عملکرد ضعیف در این کولرگازی‌های فادر نداشتیم. کولرگازی‌های فادر دارای ویژگی‌های برتری نیزهست که درفرصت دیگری به آن اشاره خواهم کرد.

قائم مقام برندفادر دررابطه باطرح ممنوعیت واردات لوازم خانگی، اظهار داشت: طرح ممنوعیت واردات لوازم خانگی به صنعت لوازم خانگی ایران می‌تواندکمک کند امابه شرطی که بتوانیم جلوی واردات قاچاق را هم بگیریم. واردات قانونی قیمت‌های قابل رقابتی دارد اما وقتی ازسمت بانه به صورت روزانه یخچال، جاروبرقی و... به صورت قاچاق واردکشور میشود و به دلیل قیمت‌های خیلی پایینی که دارند موجب نابودی تولیدکنندگان داخلی خواهد شد.

برخی مسئولین صنفی لوازم خانگی هستند که به دلیل منافعی که دارند مدام فشار می‌آورند که برخی برندهای خارجی حتما واردکشور بشوند ومرتب به تولیدکنندگان داخلی حمله می‌کنند وفقط سودشخصی خود را درنظر می‌گیرند و به فکر صنعت وکار مردم ایران نیستند.

عبدالهی درپایان یادآور شد: دربین مردم یک انتظاری وجوددارد که به دلیل کاهش قیمت دلارباید قیمت لوازم خانگی نیز کاهش یابد. ما بادلار نیمایی قطعات خریداری کردیم که اکنون قیمت بالای 9تومان را دارد و این فشار و انتظاری که برای کاهش قیمت لوازم خانگی وجوددارد قابل درک نیست، ضمن اینکه شرایط برای واردات قطعه ومواداولیه نیز سخت‌تر شده و هرزمان ارزنیمایی کاهش پیداکند، شاید شاهدکاهش قیمت لوازم خانگی باشیم
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما