1397/11/15

تاکید بر حمایت از توسعه فرش دستباف
معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از مجموعه فرش ذوالانواری در شهرک صنعتی شیراز، بر حمایت از توسعه فرش دستباف تاکید کرد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان فارس علاوه بر افتتاح ۲ طرح صنعتی و رونمایی از ۴ دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان از دو واحد تولیدی و صنعتی، از مرکز خدمات کسب‌وکار و فناوری در شهرک بزرگ شیراز بازدید شد. جلسه با استاندار فارس، رونمایی از شهرک صنعتی غیردولتی فراسان و حضور در آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ صنعت و معدن فارس، از دیگر برنامه‌های سفر صالحی‌نیا به شیراز بود.

صالحی‌نیا در بازدید از مجموعه فرش ذوالانواری با بیان اینکه فرش دستباف در گذشته و فرهنگ ایران، ریشه‌های عمیق دارد، اظهار کرد: این صنعت جایگاه مهمی در اشتغال و صادرات غیرنفتی به خود اختصاص داده است و وزارت صنعت در همه دوره‌ها، همواره توسعه فرش دستباف را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی همچنین روند تولید فرش در شرکت فرش ذوالانواری را مورد بازدید قرار داد و حمید ذوالانواری مدیرعامل این مجموعه و رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف شیراز، توضیحاتی در مورد فرصت‌های توسعه و چالش‌های پیش روی صنعت فرش دستباف به ایشان ارائه کرد.

شایان ذکر است؛ شرکت فرش دستباف ذوالانواری دارای سابقه طولانی در تولید و صادرات فرش دستباف بوده و اولین و تنها دارنده نشان استاندارد تولید محصول سبز و سالم و ارگانیک در جهان و تنها شرکت فرش دستباف دارای نشان ایزو از آی‌ام‌کیو ایتالیا است. شرکت فرش دستباف ذوالانواری بیش از ۱۳ سال است گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از شرکت imq ایتالیا کسب کرده است.

همچنین شرکت فرش دستباف ذوالانواری به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان فرش دستباف کشور و از پیشتازان و پرچم‌داران حوزه تجارت فرش دستباف ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی، نمایندگی‌های فروش در سه قاره اروپا، آمریکا و آفریقا - کشورهای سوئیس، آلمان، آمریکا، ژاپن و آفریقای جنوبی – در اختیار دارد.

ایسنا

برچسب ها:

فرش دستباف ،صنعت ،فرش ،صادرات ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما