1397/12/12

شکوفایی صنعت با کمک صادرات و فناوری
وزیر صمت: صنعت کشور با دو بال صادرات و فناوری شکوفا می‌شود.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، رضا رحمانی در چهل و نهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با بیان اینکه باید به مردم و بخش خصوصی اعتماد کنیم افزود : از توان آنها استفاده کنیم در غیر این صورت نمی توانیم در برابر تهاجم دشمن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه راهکار حل مشکل بیکاری و تورم توجه به تولیدات است گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد کلان اقتصاد کشور در شرایط امروز است اگر مشغله‌های روزمره‌گی‌مان زیاد است اما باید حواسمان به این موضوع باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در کشور آمایش سرزمینی را برای استان ها تمام کرده ایم افزود : همچنین سال آینده پروژه های اقتصاد مقاومتی را به طور ویژه مد نظر داریم که می‌توان به توسعه پوشاک و صنایع دریایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ما نباید متکی به بودجه‌های دولتی باشیم گفت : یک و نیم میلیارد دلار از صندوق به اشتغال اختصاص داده شده است ، مشکلات همیشه وجود دارد و مردم و بخش خصوصی را باید باور کنیم و اگر حداقل از آنها حمایت نمی کنیم برایشان موانعی را ایجاد نکنیم.

رحمانی افزود: تحریم‌ها اگر در جایی برای ما تهدید هستند در جایی دیگر یک فرصت به شمار می‌روند.چنین باید توجه ویژه‌ای را در حمایت از تولیدات کشور داشته باشیم.

صداوسیما

برچسب ها:

صنعت ،صادرات ،فناوری ،اقتصاد ،تولید 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما