کشف چند محموله قاچاق در کردستان

1398/02/03

کشف چند محموله قاچاق در کردستان
فرمانده انتظامی کردستان از کشف 62 هزار لیتر سوخت قاچاق، 15 تن کود شیمیایی احتکار شده، 146 هزار نخ سیگار قاچاق، 20 سکه باستانی و یک میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مناطق مختلف این استان خبر داد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار علی آزادی گفت: 62 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین در ایستگاه ایست و بازرسی شهید کریمی شهرستان سروآباد کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در حین کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه تریلی حامل سوخت را متوقف کرده و در بازرسی از آنها این میزان سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف و 2 نفر را هم در این ارتباط دستگیر کردند.

سردار آزادی از کشف و توقیف یک محموله لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در سروآباد هم خبر داد و افزود: این محموله شامل 28 دستگاه توستر، یک دستگاه تلویزیون، پنج دستگاه آبمیوه گیری، 25 دستگاه سشوار و 20 دستگاه اتو بخار بود که در حین بازرسی از یک وانت نیسان کشف و یک نفر هم در این ارتباط دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: 20 عدد سکه باستانی مربوط به دوره میانی اسلامی نیز از قاچاقچیان در شهرستان مرزی بانه کشف شد.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری از مسافر یک دستگاه اتوبوس این تعداد سکه را کشف و تحویل اداره میراث فرهنگی دادند.

فرمانده انتظامی بیجار هم خبر از کشف یک انبار حاوی 15 تن کود شیمیایی احتکار شده داد و گفت: این میزان کود شیمیایی فاقد مجوز و احتکار شده در یک محل دپو شده بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری با اشاره به اینکه ارزش این میزان کود 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: مکان مورد براساس نظر مقام قضایی پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان هم در خبری از کشف 146 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان از یک دستگاه خودروی سمند در جاده سنندج - کامیاران خبر داد.

سرهنگ جمال سلمانی اضافه کرد: راننده این خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما