امسال مبارزه با قاچاق در دستور کار است

1398/02/31

رئیس پلیس پایتخت:
امسال مبارزه با قاچاق در دستور کار است
رئیس پلیس پایتخت: قرار بود از وضعیت انبار‌های اطراف شهر تهران پلیس و سایر دستگاه‌ها خبردار باشند، اما هنوز تحقق نیافته است
به گزارش دنیای لوازم خانگی، سردار رحیمی گفت: تعداد زیادی انبار در نقاط اطراف شهر تهران وجود دارد که قرار بود دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از وضعیت داخل آن به پلیس اطلاع رسانی کنند، اما تاکنون خبری از آن نداریم حتی برخی‌ها که مدعی هستند در داخل آن‌ها چه می‌گذرد نیز از آن اطلاع ندارند.

وی در خصوص کشف کالای قاچاق در سال رونق تولید نیز افزود: با یک کار بسیار منسجم و هماهنگ اطلاعاتی در یک ماه گذشته ۱۸ مرکز دپو انواع و اقسام کالا در جنوب تهران شناسایی و طی عملیات دو روز گذشته کشف شد.

وی گفت: میلیون‌ها قلم کالای قاچاق از جمله پارچه، پوشاک ولوازم برقی به دست آمد که ارزش ان بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی افزود: ۱۸۴ هزار سوب پارچه، ۹۰ هزار انواع پوشاک، ۳۶۹ قلم لوازم خانگی و ۱۱۷ هزار لوازم الکترونیکی از جمله کشفیات پلیس بوده است.

وی گفت: بحث مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری دردستور کار است.

سردار رحیمی درخصوص نشست قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت در تهران که با حضور جانشین ناجا و رئیس پلیس آگاهی ناجا برگزار شد، افزود: در این جلسه وضعیت سرقت‌ها در پایتخت بررسی و راهکار‌های جدی مبارزه با سرقت و استفاده از ظرفیت نگهبانان محله و بسیج در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه در ۸۵ روز گذشته ۷۵ درصد سرقت‌ها را کشف کردیم و در ۵۸ روز گذشته در کشور به لحاظ کاهش وقوع سرقت و جرایم در رتبه بالا قرار داریم و ۱۳ درصد در کشف و ۱۶ درصد در دستگیری‌ها و مبارزه با سارقان موفق بوده ایم.

صداوسیما

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما