کشف چهار انبار قاچاق کالا در اصفهان

1398/03/26

کشف چهار انبار قاچاق کالا در اصفهان
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با تشدید بازرسی از اصناف و بازار در ۴۸ ساعت گذشته، چهار انبار قاچاق کالا به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در استان کشف شد.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، جواد محمدی فشارکی افزود: در این راستا چهار انبار بزرگ فروش و خرده‌فروش بدلیل احتکار و قاچاق پارچه خارجی، داروی دامپزشکی خارجی، انواع لوازم خانگی خارجی و مسواک انگشتی تقلبی و بدون مجوز بهداشتی با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها انباری با ۱۶۲ طاقه پارچه خارجی به ارزش ۲ میلیارد ریال در حومه اصفهان، به گمان قاچاق کشف شد و پرونده برای مراحل تکمیلی به تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی به عمل‌آمده توسط بازرسان این مدیریت از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، ۲۷ هزار و ۴۰ عدد مسواک انگشتی تقلبی و بدون مجوز بهداشتی، به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.

وی اظهار داشت: در این مدت ۶ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی به گمان قاچاق شامل ماشین ظرف‌شویی، کولرگازی و ماشین لباسشویی، به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از یک انبار خانگی در اصفهان، کشف، گردآوری و توقیف شد.
محمدی فشارکی اضافه کرد: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اطراف اصفهان ۲۰۰ لیتر داروی دامپزشکی خارجی به گمان قاچاق و بیرون از شبکه توزیع، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف، گردآوری و توقیف شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۴۵ بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه و برخورد با سودجویان و اخلال‌گران اقتصادی در دستورکار نهادهای نظارتی است افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه مراتب را به شماره تلفن ۱۳- ۳۲۳۵۲۰۱۲ مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گزارش کنند.

نزدیک ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

ایرنا

برچسب ها:

لوازم خانگی ،قاچاق 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما